hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Uloga ideja i njihova promjena u formuliranju javnih politika u visokom školstvu: slučaj Engleske i Novoga Zelanda

Damiano De Rosa ; PhD student, University of Bologna,Forli

Puni tekst: hrvatski, pdf (145 KB) str. 309-322 preuzimanja: 351* citiraj
APA 6th Edition
Rosa, D.D. (2008). Uloga ideja i njihova promjena u formuliranju javnih politika u visokom školstvu: slučaj Engleske i Novoga Zelanda. Anali Hrvatskog politološkog društva, 5. (1.), 309-322. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/35422
MLA 8th Edition
Rosa, Damiano De. "Uloga ideja i njihova promjena u formuliranju javnih politika u visokom školstvu: slučaj Engleske i Novoga Zelanda." Anali Hrvatskog politološkog društva, vol. 5., br. 1., 2008, str. 309-322. https://hrcak.srce.hr/35422. Citirano 10.07.2020.
Chicago 17th Edition
Rosa, Damiano De. "Uloga ideja i njihova promjena u formuliranju javnih politika u visokom školstvu: slučaj Engleske i Novoga Zelanda." Anali Hrvatskog politološkog društva 5., br. 1. (2008): 309-322. https://hrcak.srce.hr/35422
Harvard
Rosa, D.D. (2008). 'Uloga ideja i njihova promjena u formuliranju javnih politika u visokom školstvu: slučaj Engleske i Novoga Zelanda', Anali Hrvatskog politološkog društva, 5.(1.), str. 309-322. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/35422 (Datum pristupa: 10.07.2020.)
Vancouver
Rosa DD. Uloga ideja i njihova promjena u formuliranju javnih politika u visokom školstvu: slučaj Engleske i Novoga Zelanda. Anali Hrvatskog politološkog društva [Internet]. 2008 [pristupljeno 10.07.2020.];5.(1.):309-322. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/35422
IEEE
D.D. Rosa, "Uloga ideja i njihova promjena u formuliranju javnih politika u visokom školstvu: slučaj Engleske i Novoga Zelanda", Anali Hrvatskog politološkog društva, vol.5., br. 1., str. 309-322, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/35422. [Citirano: 10.07.2020.]

Sažetak
Posljednjih dvadeset i pet godina u sektoru visokog školstva u svim zemljama prisutan je zajednički trend. Taj trend katkad dovodi do temeljitih promjena i različitih prijedloga reforme u tom sektoru. U tom se smislu u ovom radu predlaže pokretanje rasprave o promjenjivoj prirodi sektora visokog školstva te konkretno ispitivanje uloge ideja u formuliranju javnih politika u visokom školstvu od osamdesetih godina do danas u dvjema zemljama koje se čine vrlo sličnima – Engleskoj i Novom Zelandu.

Ključne riječi
politika visokog obrazovanja u Engleskoj; tercijarno obrazovanje u Novom Zelandu; reforme; promjena politike

Hrčak ID: 35422

URI
https://hrcak.srce.hr/35422

[engleski]

Posjeta: 643 *