Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Politike cjeloživotnog učenja u Europskoj uniji i Hrvatskoj

Tihomir Žiljak ; Otvoreno učilište,Zagreb,Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 179 Kb

str. 225-243

preuzimanja: 4.067

citiraj


Sažetak

Nije nova činjenica da čovjek uči cijeloga života u obrazovnim institucijama ili različitim socijalnim situacijama. Novost je sve važnije mjesto koje cjeloživotno učenje zauzima u javnim politikama. U ovom tekstu autor pokazuje kada se i na kojim osnovama oblikuju
europske politike cjeloživotnog učenja te kako hrvatska obrazovna politika odgovara na te suvremene izazove. Posebna pozornost posvećuje se Lisabonskom procesu i oblikovanju politike cjeloživotnog učenja u društvu temeljenom na znanju. Analizira se praćenje europskih trendova u Hrvatskoj te domaći pokušaji oblikovanja politike cjeloživotnog učenja.

Ključne riječi

Hrčak ID:

35826

URI

https://hrcak.srce.hr/35826

Datum izdavanja:

1.3.2005.

Posjeta: 6.541 *