hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ZNAČAJ TERENSKE NASTAVE ZA RAZVOJ PROFESIONALNOG IDENTITETA SOCIJALNIH RADNIKA

Kristina Urbanc

Puni tekst: hrvatski, doc (72 KB) str. 61-70 preuzimanja: 1.274* citiraj
APA 6th Edition
Urbanc, K. (2003). ZNAČAJ TERENSKE NASTAVE ZA RAZVOJ PROFESIONALNOG IDENTITETA SOCIJALNIH RADNIKA. Ljetopis socijalnog rada, 10 (1), 61-70. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/3475
MLA 8th Edition
Urbanc, Kristina. "ZNAČAJ TERENSKE NASTAVE ZA RAZVOJ PROFESIONALNOG IDENTITETA SOCIJALNIH RADNIKA." Ljetopis socijalnog rada, vol. 10, br. 1, 2003, str. 61-70. https://hrcak.srce.hr/3475. Citirano 08.12.2019.
Chicago 17th Edition
Urbanc, Kristina. "ZNAČAJ TERENSKE NASTAVE ZA RAZVOJ PROFESIONALNOG IDENTITETA SOCIJALNIH RADNIKA." Ljetopis socijalnog rada 10, br. 1 (2003): 61-70. https://hrcak.srce.hr/3475
Harvard
Urbanc, K. (2003). 'ZNAČAJ TERENSKE NASTAVE ZA RAZVOJ PROFESIONALNOG IDENTITETA SOCIJALNIH RADNIKA', Ljetopis socijalnog rada, 10(1), str. 61-70. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/3475 (Datum pristupa: 08.12.2019.)
Vancouver
Urbanc K. ZNAČAJ TERENSKE NASTAVE ZA RAZVOJ PROFESIONALNOG IDENTITETA SOCIJALNIH RADNIKA. Ljetopis socijalnog rada [Internet]. 2003 [pristupljeno 08.12.2019.];10(1):61-70. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/3475
IEEE
K. Urbanc, "ZNAČAJ TERENSKE NASTAVE ZA RAZVOJ PROFESIONALNOG IDENTITETA SOCIJALNIH RADNIKA", Ljetopis socijalnog rada, vol.10, br. 1, str. 61-70, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/3475. [Citirano: 08.12.2019.]

Sažetak
U radu su iznesene neke osnovne promjene paradigmi u socijalnom radu, te učinci tih promjena na praksu socijalnog rada. Osnovni pojmovi koje autor u tom kontekstu definira su refleksivna praksa, uloga posrednika koju socijalni radnik ima u odnosu s korisnikom i ideja osnaživanja. S tim u vezi autor ističe važnost usklađivanja obrazovanja budućih stručnjaka s potrebama prakse. Pritom terenska nastava postaje sve zahtjevnija, a uloga terenskog nastavnika sve složenija. Takve promjene zahtijevaju od profesionalne zajednice da prepozna važnost terenske nastave, uspostavi sustav specijaliziranja praktičara za obavljanje ove uloge, te uvede određene oblike podrške i stimulacije za terenske nastavnike.

Ključne riječi
terenska nastava; ideja osnaživanja; specijalizacija praktičara

Hrčak ID: 3475

URI
https://hrcak.srce.hr/3475

[engleski]

Posjeta: 2.480 *