hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

LJUBICA KOLARIĆ – DUMIĆ'S POEMS – INTERPRETATION FROM THE THEORETICAL AND TEACHING-METHOD PERSPECTIVE

Kristina Milić ; Filozofski fakultet, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Ana Pintarić ; Filozofski fakultet, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (234 KB) str. 58-72 preuzimanja: 5.406* citiraj
APA 6th Edition
Milić, K. i Pintarić, A. (2009). Pjesme Ljubice Kolarić – Dumić - teorijska i metodička interpetacija. Život i škola, LV (21.), 58-72. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/37083
MLA 8th Edition
Milić, Kristina i Ana Pintarić. "Pjesme Ljubice Kolarić – Dumić - teorijska i metodička interpetacija." Život i škola, vol. LV, br. 21., 2009, str. 58-72. https://hrcak.srce.hr/37083. Citirano 17.05.2021.
Chicago 17th Edition
Milić, Kristina i Ana Pintarić. "Pjesme Ljubice Kolarić – Dumić - teorijska i metodička interpetacija." Život i škola LV, br. 21. (2009): 58-72. https://hrcak.srce.hr/37083
Harvard
Milić, K., i Pintarić, A. (2009). 'Pjesme Ljubice Kolarić – Dumić - teorijska i metodička interpetacija', Život i škola, LV(21.), str. 58-72. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/37083 (Datum pristupa: 17.05.2021.)
Vancouver
Milić K, Pintarić A. Pjesme Ljubice Kolarić – Dumić - teorijska i metodička interpetacija. Život i škola [Internet]. 2009 [pristupljeno 17.05.2021.];LV(21.):58-72. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37083
IEEE
K. Milić i A. Pintarić, "Pjesme Ljubice Kolarić – Dumić - teorijska i metodička interpetacija", Život i škola, vol.LV, br. 21., str. 58-72, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37083. [Citirano: 17.05.2021.]

Sažetak
The paper deals with the interpretation of Ljubica Kolarić – Dumić's literary
work from the theoretical and teaching-method perspective. The first part discusses the
interpretation of the collection of poetry and prose Uz baku je raslo moje djetinjstvo, Od
proljeća do proljeća and Izašli iz priče. With respect to teaching methodology, the
second part deals with the following two models of interpretation: the interpretation of
the poem Šegrt Hlapić in the third grade and the language-creative-literary experiment
based on the poem Svibanj in the sixth grade of the primary school.

Ključne riječi
Ljubica Kolarić – Dumić; nature poem; Šegrt Hlapić; teaching methodology

Hrčak ID: 37083

URI
https://hrcak.srce.hr/37083

[hrvatski]

Posjeta: 5.956 *