hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Stavovi roditelja učenika oštećenoga sluha o suradnji obitelji i škole

Amira Imširagić ; Centar za obrazovanje, vaspitanje i rehabilitaciju slušanja govora, Tuzla, BiH

Puni tekst: hrvatski, pdf (186 KB) str. 73-80 preuzimanja: 1.212* citiraj
APA 6th Edition
Imširagić, A. (2009). Stavovi roditelja učenika oštećenoga sluha o suradnji obitelji i škole. Život i škola, LV (21.), 73-80. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/37088
MLA 8th Edition
Imširagić, Amira. "Stavovi roditelja učenika oštećenoga sluha o suradnji obitelji i škole." Život i škola, vol. LV, br. 21., 2009, str. 73-80. https://hrcak.srce.hr/37088. Citirano 02.12.2021.
Chicago 17th Edition
Imširagić, Amira. "Stavovi roditelja učenika oštećenoga sluha o suradnji obitelji i škole." Život i škola LV, br. 21. (2009): 73-80. https://hrcak.srce.hr/37088
Harvard
Imširagić, A. (2009). 'Stavovi roditelja učenika oštećenoga sluha o suradnji obitelji i škole', Život i škola, LV(21.), str. 73-80. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/37088 (Datum pristupa: 02.12.2021.)
Vancouver
Imširagić A. Stavovi roditelja učenika oštećenoga sluha o suradnji obitelji i škole. Život i škola [Internet]. 2009 [pristupljeno 02.12.2021.];LV(21.):73-80. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37088
IEEE
A. Imširagić, "Stavovi roditelja učenika oštećenoga sluha o suradnji obitelji i škole", Život i škola, vol.LV, br. 21., str. 73-80, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37088. [Citirano: 02.12.2021.]

Sažetak
Dijete školske dobi kroz svoje odrastanje nalazi se u situaciji da svakodnevno
izmjenjuje najmanje dvije različite sredine (obitelj i školu) i isto toliko odgojnih faktora
(roditelji i učitelji).
Kako bi se ublažila moguća razilaženja tih sredina i faktora, ukazuje se potreba
organiziranja redovite i kvalitetne suradnje obitelji i škole.
Učenici oštećenoga sluha, kao članovi obitelji, jednako su važni u tom obrazovnom
lancu. Čak i najpažljiviji i najsposobniji učitelji trebaju podršku roditelja i ostalih članova
obitelji koji će poticati i učiti djecu da cijene učenje. Roditelji su najvažniji učitelji svojoj djeci.
Roditeljski stav i gledanje na obrazovanje lako se prenosi na djecu. Da bi osigurali uspjeh u
školi, djeca trebaju podršku roditelja u aktivnostima vezanim za školu. Iz toga se razloga
suvremena škola okreće roditeljima i uvažava ih kao utjecajne faktore o kojima može ovisiti
kvalitetan odgojno-obrazovni rad škole u cjelini.
Osnovni cilj ovoga rada bio je ispitati utjecaj obitelji učenika oštećenoga sluha na
uspjeh u odgojno-obrazovnom radu. Ukupno je ispitano 38 roditelja Centra za obrazovanje,
vaspitanje i rehabilitaciju slušanja i govora u Tuzli. Potvrđena je funkcionalna veza između
redovite i aktivne suradnje roditelja učenika oštećenoga sluha i uspjeha učenika u odgojno -
obrazovnom radu.

Ključne riječi
učenici oštećenoga sluha; obitelj; škola; učitelji

Hrčak ID: 37088

URI
https://hrcak.srce.hr/37088

[engleski]

Posjeta: 1.959 *