hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Metodološki pristup empirijskom istraživanju kvalitete lučke usluge / Methodological approach to the port service quality empirical research

Ines Kolanović ; Sveučilište u Rijeci, Pomorski fakultet u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Zdenka Zenzerović ; Sveučilište u Rijeci, Pomorski fakultet u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Julije Skenderović ; Poreč, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (260 KB) str. 275-297 preuzimanja: 294* citiraj
APA 6th Edition
Kolanović, I., Zenzerović, Z. i Skenderović, J. (2009). Metodološki pristup empirijskom istraživanju kvalitete lučke usluge / Methodological approach to the port service quality empirical research. Pomorstvo, 23 (1), 275-297. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/38369
MLA 8th Edition
Kolanović, Ines, et al. "Metodološki pristup empirijskom istraživanju kvalitete lučke usluge / Methodological approach to the port service quality empirical research." Pomorstvo, vol. 23, br. 1, 2009, str. 275-297. https://hrcak.srce.hr/38369. Citirano 17.10.2019.
Chicago 17th Edition
Kolanović, Ines, Zdenka Zenzerović i Julije Skenderović. "Metodološki pristup empirijskom istraživanju kvalitete lučke usluge / Methodological approach to the port service quality empirical research." Pomorstvo 23, br. 1 (2009): 275-297. https://hrcak.srce.hr/38369
Harvard
Kolanović, I., Zenzerović, Z., i Skenderović, J. (2009). 'Metodološki pristup empirijskom istraživanju kvalitete lučke usluge / Methodological approach to the port service quality empirical research', Pomorstvo, 23(1), str. 275-297. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/38369 (Datum pristupa: 17.10.2019.)
Vancouver
Kolanović I, Zenzerović Z, Skenderović J. Metodološki pristup empirijskom istraživanju kvalitete lučke usluge / Methodological approach to the port service quality empirical research. Pomorstvo [Internet]. 2009 [pristupljeno 17.10.2019.];23(1):275-297. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38369
IEEE
I. Kolanović, Z. Zenzerović i J. Skenderović, "Metodološki pristup empirijskom istraživanju kvalitete lučke usluge / Methodological approach to the port service quality empirical research", Pomorstvo, vol.23, br. 1, str. 275-297, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38369. [Citirano: 17.10.2019.]
Puni tekst: engleski, pdf (260 KB) str. 275-297 preuzimanja: 1.189* citiraj
APA 6th Edition
Kolanović, I., Zenzerović, Z. i Skenderović, J. (2009). Methodological approach to the port service quality empirical research. Pomorstvo, 23 (1), 275-297. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/38369
MLA 8th Edition
Kolanović, Ines, et al. "Methodological approach to the port service quality empirical research." Pomorstvo, vol. 23, br. 1, 2009, str. 275-297. https://hrcak.srce.hr/38369. Citirano 17.10.2019.
Chicago 17th Edition
Kolanović, Ines, Zdenka Zenzerović i Julije Skenderović. "Methodological approach to the port service quality empirical research." Pomorstvo 23, br. 1 (2009): 275-297. https://hrcak.srce.hr/38369
Harvard
Kolanović, I., Zenzerović, Z., i Skenderović, J. (2009). 'Methodological approach to the port service quality empirical research', Pomorstvo, 23(1), str. 275-297. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/38369 (Datum pristupa: 17.10.2019.)
Vancouver
Kolanović I, Zenzerović Z, Skenderović J. Methodological approach to the port service quality empirical research. Pomorstvo [Internet]. 2009 [pristupljeno 17.10.2019.];23(1):275-297. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38369
IEEE
I. Kolanović, Z. Zenzerović i J. Skenderović, "Methodological approach to the port service quality empirical research", Pomorstvo, vol.23, br. 1, str. 275-297, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38369. [Citirano: 17.10.2019.]

Sažetak
U ovome je radu prikazana metodologija istraživanja kvalitete lučke usluge s aspekta korisnika. Svrha istraživanja je selekcija i sažimanje velikog broja atributa kvalitete lučke usluge na manji broj atributa koji se grupiraju u zajedničke faktore prema određenim kriterijima. Analizom strukture pojedine grupe atributa može se utvrditi i vrednovati očekivanje korisnika o kvaliteti dobivene usluge u skladu s njihovim zahtjevima. Utvrđivanje međuzavisnosti više varijabli provedeno je metodom multivarijatne analize i to metodom faktorske analize glavnih komponenata. Prikazana metodologija je primijenjena na realnim podacima dobivenim anketom na uzorku studenata Pomorskog fakulteta u Rijeci. Pritom je korišten statistički paket za obradu podataka SPSS 16.0. Na temelju faktorske matrice nakon provedene Oblimin rotacije utvrđeno je da atributi indiciraju pet nemjerljivih skupina atributa združenih u faktore. Pet izlučenih faktora s obzirom na pripadajuće atribute kvalitete lučke usluge nazvani su: faktor funkcionalnosti luke, faktor odgovornosti luke, faktor prilagodljivosti luke, faktor dostupnosti luke i faktor informacijske sposobnosti luke.

Ključne riječi
atributi kvalitete; lučka usluga; metodologija; multivarijatna analiza

Hrčak ID: 38369

URI
https://hrcak.srce.hr/38369

[engleski]

Posjeta: 1.835 *