hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

METODA ANALITIČKO HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA

Marija Dragičević ; Sveučilište u Dubrovniku, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 117-137 preuzimanja: 639* citiraj
APA 6th Edition
Dragičević, M. (2007). METODA ANALITIČKO HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA. Poslovna izvrsnost, 1 (1), 117-137. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/38526
MLA 8th Edition
Dragičević, Marija. "METODA ANALITIČKO HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA." Poslovna izvrsnost, vol. 1, br. 1, 2007, str. 117-137. https://hrcak.srce.hr/38526. Citirano 13.12.2019.
Chicago 17th Edition
Dragičević, Marija. "METODA ANALITIČKO HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA." Poslovna izvrsnost 1, br. 1 (2007): 117-137. https://hrcak.srce.hr/38526
Harvard
Dragičević, M. (2007). 'METODA ANALITIČKO HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA', Poslovna izvrsnost, 1(1), str. 117-137. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/38526 (Datum pristupa: 13.12.2019.)
Vancouver
Dragičević M. METODA ANALITIČKO HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2007 [pristupljeno 13.12.2019.];1(1):117-137. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38526
IEEE
M. Dragičević, "METODA ANALITIČKO HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA", Poslovna izvrsnost, vol.1, br. 1, str. 117-137, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38526. [Citirano: 13.12.2019.]

Sažetak
Analitički hijerarhijski proces je metoda pogodna za donošenje odluka u svim fazama strateškog planiranja. Cilj rada je ukazati na osnovne karakteristike strateškog planiranja kao i na specifičnosti metode, te mogućnosti njene primjene u pojedinim fazama strateškog planiranja. Ova metoda omogućuje uključivanje više kriterija varijabli odnosno inkorporiranje i objektivnih i subjektivnih činitelja koji utječu na odluke. Mogućnosti primjene u svakoj fazi strateškog planiranja su gotovo neograničene i nedovoljno iskorištene. O korištenju metode u pojedinim fazama strateškog planiranja se kod nas malo pisalo,a to se također i nedovoljno primjenjuje. U radu je ukazano na „alate“ koji se mogu koristiti za donošenje strateških marketinških odluka u odabranim situacijama u navedenim fazama strateškog planiranja. Metodom se može povećati kvaliteta donošenja odluka u svakoj pojedinoj fazi strateškog planiranja.

Ključne riječi
strateško planiranje; kvaliteta; analitički hijerarhijski proces; mogućnosti primjene

Hrčak ID: 38526

URI
https://hrcak.srce.hr/38526

[engleski]

Posjeta: 1.334 *