hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija

Najil Kurtić ; Sveučilište u Tuzli

Puni tekst: hrvatski, pdf (519 KB) str. 131-142 preuzimanja: 959* citiraj
APA 6th Edition
Kurtić, N. (2009). Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija. MediAnali, 3 (5), 131-142. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/39295
MLA 8th Edition
Kurtić, Najil. "Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija." MediAnali, vol. 3, br. 5, 2009, str. 131-142. https://hrcak.srce.hr/39295. Citirano 21.09.2020.
Chicago 17th Edition
Kurtić, Najil. "Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija." MediAnali 3, br. 5 (2009): 131-142. https://hrcak.srce.hr/39295
Harvard
Kurtić, N. (2009). 'Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija', MediAnali, 3(5), str. 131-142. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/39295 (Datum pristupa: 21.09.2020.)
Vancouver
Kurtić N. Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija. MediAnali [Internet]. 2009 [pristupljeno 21.09.2020.];3(5):131-142. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/39295
IEEE
N. Kurtić, "Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija", MediAnali, vol.3, br. 5, str. 131-142, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/39295. [Citirano: 21.09.2020.]

Sažetak
Koncept etičkog (društveno odgovornog) postojanja suvremene organizacije,
koji se danas izvodi kroz samohvaljeno (objavljeno) pokroviteljstvo i donaciju
usmjerenu prema jakim emocionalnim i simboličnim učincima prezentacije, mora se
promijeniti u koncept korporativne društvene odgovornosti u kojoj će etičko postojanje
biti konačni cilj. Bez obzira koliko se to danas čini dalekim i apstraktnim, hiperkompleksnost
i premreženost suvremenog društva će vrlo brzo rezultirati svjesnim
angažmanom korporacije u vezi sa stapanjem privatnih, zasebnih interesa i u interesima
u vezi sa zaštitom prirodne i civilizacijske baštine.

Ključne riječi
etički diskurs; odgovornost krajnjeg cilja; moralni izbor; moralna savjest organizacije; organizacijske vrijednosti

Hrčak ID: 39295

URI
https://hrcak.srce.hr/39295

Posjeta: 1.270 *