hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja

Majda Tafra-Vlahović

Puni tekst: hrvatski, pdf (576 KB) str. 163-184 preuzimanja: 3.990* citiraj
APA 6th Edition
Tafra-Vlahović, M. (2009). Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja. MediAnali, 3 (5), 163-184. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/39297
MLA 8th Edition
Tafra-Vlahović, Majda. "Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja." MediAnali, vol. 3, br. 5, 2009, str. 163-184. https://hrcak.srce.hr/39297. Citirano 23.09.2020.
Chicago 17th Edition
Tafra-Vlahović, Majda. "Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja." MediAnali 3, br. 5 (2009): 163-184. https://hrcak.srce.hr/39297
Harvard
Tafra-Vlahović, M. (2009). 'Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja', MediAnali, 3(5), str. 163-184. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/39297 (Datum pristupa: 23.09.2020.)
Vancouver
Tafra-Vlahović M. Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja. MediAnali [Internet]. 2009 [pristupljeno 23.09.2020.];3(5):163-184. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/39297
IEEE
M. Tafra-Vlahović, "Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja", MediAnali, vol.3, br. 5, str. 163-184, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/39297. [Citirano: 23.09.2020.]

Sažetak
Definicije korporacijske društvene odgovornosti prolazile su svoju
evoluciju, pa se sada pojam koristi naizmjenično s pojmovima “društvene
odgovornosti”, “održivoga razvoja”, “korporacijskoga građanstva”. Također, pojam
je povezivan sa srodnim područjem poslovnog ugleda, pri čemu je nerazvijena
korporacijska društvena odgovornost velika opasnost za ugled, a razvijena
korporacijska društvena odgovornost jest osiguranje od štete za ugled, koje je
vidljivo u poslovnom upravljanju prema dokazano najboljim praksama. Takvo se
pak upravljanje odražava u izvješćivanju o trostrukom učinku - na ekonomskom,
ekološkom i društvenom planu. Unutar globalnog biznisa sintagme kao
korporacijska odgovornost, pošteno upravljanje i održiv razvoj postali su dio
svakodnevnog poslovanja, a narasla očekivanja društva sve su veća.

Ključne riječi
društvena odgovornost; korporativna odgovornost; održivi razvoj; gospodarstvo; ekologija; globalizacija

Hrčak ID: 39297

URI
https://hrcak.srce.hr/39297

Posjeta: 5.608 *