hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

MOGUĆE POSLJEDICE ODNOSA UČENIKA PREMA RODITELJIMA I ŠKOLI

Majda Pšunder ; Fakultet za umjetnost, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Antonija Milivojević Krajnčič ; Fakultet za umjetnost, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Fulltext: english, pdf (562 KB) pages 93-99 downloads: 567* cite
APA 6th Edition
Pšunder, M. & Milivojević Krajnčič, A. (2009). POSSIBLE CONSEQUENCE OF STUDENT’S RELATIONSHIP TO PARENTS AND TO SCHOOL. Informatologia, 42 (2), 93-99. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/40760
MLA 8th Edition
Pšunder, Majda and Antonija Milivojević Krajnčič. "POSSIBLE CONSEQUENCE OF STUDENT’S RELATIONSHIP TO PARENTS AND TO SCHOOL." Informatologia, vol. 42, no. 2, 2009, pp. 93-99. https://hrcak.srce.hr/40760. Accessed 1 Aug. 2021.
Chicago 17th Edition
Pšunder, Majda and Antonija Milivojević Krajnčič. "POSSIBLE CONSEQUENCE OF STUDENT’S RELATIONSHIP TO PARENTS AND TO SCHOOL." Informatologia 42, no. 2 (2009): 93-99. https://hrcak.srce.hr/40760
Harvard
Pšunder, M., and Milivojević Krajnčič, A. (2009). 'POSSIBLE CONSEQUENCE OF STUDENT’S RELATIONSHIP TO PARENTS AND TO SCHOOL', Informatologia, 42(2), pp. 93-99. Available at: https://hrcak.srce.hr/40760 (Accessed 01 August 2021)
Vancouver
Pšunder M, Milivojević Krajnčič A. POSSIBLE CONSEQUENCE OF STUDENT’S RELATIONSHIP TO PARENTS AND TO SCHOOL. Informatologia [Internet]. 2009 [cited 2021 August 01];42(2):93-99. Available from: https://hrcak.srce.hr/40760
IEEE
M. Pšunder and A. Milivojević Krajnčič, "POSSIBLE CONSEQUENCE OF STUDENT’S RELATIONSHIP TO PARENTS AND TO SCHOOL", Informatologia, vol.42, no. 2, pp. 93-99, 2009. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/40760. [Accessed: 01 August 2021]

Abstracts
Istraživanje se bavi odstupanjem u ponašanju maloljetnih osoba i njihovom percepcijom odnosa sa roditeljima, te odnosa prema školi u periodu rane adolescencije. Temelji se na uvjerenju da odnosi maloljetnika s majkom i ocem bitno utječu na njihovo socijalno ponašanje, a posebno na konflikte sa okolinom. Opačič (1995) je ustanovio da nije važno, kako se roditelji i okolina ponašaju u odnosu prema njima, nego kako maloljetnici vide (percipiraju) te odnose. Zato nas je prije svega zanimalo, kako maloljetnici vide odnose s roditeljima naglašavajući slijedeće dimenzije odnosa: kontrola, kažnjavanje, intimnost (blizina), zanemarivanje od strane roditelja. Pomoću tih dimenzija željeli smo osvijetliti maloljetnikovo doživljavanje odnosno viđenje odnosa sa strane majke i oca u periodu rane adolescencije. U istraživanju su korišteni kvantitativni istraživački postupci, upotrijebljeni instrument mjerenja obuhvaćaju četiri nestandardizirana anketna upitnika: Čestoća odstupanja u ponašanju, Odnos s majkom, Odnos s ocem, Konflikt s roditeljima u vezi različitih temam razgovora, Odnos prema školi. Koristili smo deskriptivnu i kauzalnu-neeksperimentalnu metodu empirijskog pedagoškog istraživanja. Istraživanje uključuje slučajni uzorak učenika, koji su školske godine 2007. pohađali 7. i 9. razred osnovne škole općine Maribor (n=300).

Keywords
early adolescence; behaviour deviation; attitude towards school; dimensions of the relationship; conflicts

Hrčak ID: 40760

URI
https://hrcak.srce.hr/40760

[english]

Visits: 1.450 *