hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

MEDIJSKO OPISMENJAVANJE ODRASLIH

Stanislav Kink ; Učenički dom Ivana Cankara, Ljubljana, Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 222-227 preuzimanja: 1.647* citiraj
APA 6th Edition
Kink, S. (2009). MEDIJSKO OPISMENJAVANJE ODRASLIH. Informatologia, 42 (3), 222-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/41117
MLA 8th Edition
Kink, Stanislav. "MEDIJSKO OPISMENJAVANJE ODRASLIH." Informatologia, vol. 42, br. 3, 2009, str. 222-227. https://hrcak.srce.hr/41117. Citirano 20.10.2019.
Chicago 17th Edition
Kink, Stanislav. "MEDIJSKO OPISMENJAVANJE ODRASLIH." Informatologia 42, br. 3 (2009): 222-227. https://hrcak.srce.hr/41117
Harvard
Kink, S. (2009). 'MEDIJSKO OPISMENJAVANJE ODRASLIH', Informatologia, 42(3), str. 222-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/41117 (Datum pristupa: 20.10.2019.)
Vancouver
Kink S. MEDIJSKO OPISMENJAVANJE ODRASLIH. Informatologia [Internet]. 2009 [pristupljeno 20.10.2019.];42(3):222-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/41117
IEEE
S. Kink, "MEDIJSKO OPISMENJAVANJE ODRASLIH", Informatologia, vol.42, br. 3, str. 222-227, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/41117. [Citirano: 20.10.2019.]

Sažetak
Zbog ubrzane dinamike mijenjanja medija odgoj za medije zahtijeva neprestano prilagođavanje. Komunikolozi upozoravaju na pomanjkanje zanimanja za odgoj za medije. Usprkos široj spoznaji da odgoj za medije postaje nužan sastavni dio građanskog odgoja, odgoj za medije za odrasle Sloveniji je nedovoljno razvijen. Na razini obrazovne politike nailazimo na odsutnost jedinstvene strategije i nedostatak zanimanja za odgoj za medije. Krajnji je cilj odgoja za medije medijski pismen građanin koji zna upotrebljavati medije za prikupljanje kvalitetnih informacija, pritom zna učinkovito predstaviti svoja stajališta i želje te sudjelovati u javnom komuniciranju. Zato je nužno uvođenje jedinstvenih medijskih obrazovnih programa koji će građanima omogućiti razvijati znanje, spretnosti i odnos prema medijima te tako jačati njihovu kritičnu svijest i odgovorne postupke. Odgoj za medije mora biti prisutan na svim stupnjevima obrazovanja jer se bez medijski pismenih odraslih ne može provoditi odgoj za medije u djece.

Ključne riječi
obrazovanje; odrrasli; medijsko obrazovanje; medijska pismenost; cjeloživotno učenje

Hrčak ID: 41117

URI
https://hrcak.srce.hr/41117

[engleski]

Posjeta: 3.192 *