hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

INTERNET KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IMIDŽA BOSNE I HERCEGOVINE

Slavo Kukić ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Marija Čutura ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Mirela Mabić ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: hrvatski, pdf (371 KB) str. 280-283 preuzimanja: 866* citiraj
APA 6th Edition
Kukić, S., Čutura, M. i Mabić, M. (2009). INTERNET KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IMIDŽA BOSNE I HERCEGOVINE. Informatologia, 42 (4), 280-283. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/42349
MLA 8th Edition
Kukić, Slavo, et al. "INTERNET KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IMIDŽA BOSNE I HERCEGOVINE." Informatologia, vol. 42, br. 4, 2009, str. 280-283. https://hrcak.srce.hr/42349. Citirano 21.10.2019.
Chicago 17th Edition
Kukić, Slavo, Marija Čutura i Mirela Mabić. "INTERNET KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IMIDŽA BOSNE I HERCEGOVINE." Informatologia 42, br. 4 (2009): 280-283. https://hrcak.srce.hr/42349
Harvard
Kukić, S., Čutura, M., i Mabić, M. (2009). 'INTERNET KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IMIDŽA BOSNE I HERCEGOVINE', Informatologia, 42(4), str. 280-283. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/42349 (Datum pristupa: 21.10.2019.)
Vancouver
Kukić S, Čutura M, Mabić M. INTERNET KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IMIDŽA BOSNE I HERCEGOVINE. Informatologia [Internet]. 2009 [pristupljeno 21.10.2019.];42(4):280-283. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/42349
IEEE
S. Kukić, M. Čutura i M. Mabić, "INTERNET KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IMIDŽA BOSNE I HERCEGOVINE", Informatologia, vol.42, br. 4, str. 280-283, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/42349. [Citirano: 21.10.2019.]

Sažetak
Imidž zemlje danas se promatra kao jedan od važnih izvora konkurentskih prednosti, ali i kao dodana vrijednost koja obilježava rad, tehnologiju, dostignuća i sve ostalo što proizlazi iz neke zemlje. S obzirom na veliki broj studija o utjecaju imidža zemlje koje potvrđuju kako pozitivan imidž zemlje ima sinergijski učinak na poslovanje kao i na diplomatsko političku praksu, marketinški pristup u kreiranju imidža zemlje dobiva strategijski značaj. U ovom radu analizirana je komunikacija imidža Bosne i Hercegovine preko web stranica određenih institucija odabranih prema kriterijima studije Ozretić-Došen et al. (2003). Internet je odabran kao medij pogodan za analizu komunikacijske strategije imidža Bosne i Hercegovine s obzirom na njegove prednosti u troškovnom, kreativnom smislu, ali i s aspekta širokog raspona auditorija kojemu je dostupan. U analizu komunikacije imidža uključena je i razina kvalitete odabranih web stranica kao osnovna pretpostavka kvalitetne komunikacijske strategije.

Ključne riječi
internet; imidž zemlje; komunikacijska strategija; kvaliteta mrežnih stranica; državne institucije

Hrčak ID: 42349

URI
https://hrcak.srce.hr/42349

[engleski]

Posjeta: 1.368 *