hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Vrijednost i efikasnost suvremenih strategija učenja i poučavanja filozofije u talijanskoj školi

Raffaela De Sanctis

Puni tekst: hrvatski, pdf (78 KB) str. 95-105 preuzimanja: 518* citiraj
APA 6th Edition
De Sanctis, R. (2006). Vrijednost i efikasnost suvremenih strategija učenja i poučavanja filozofije u talijanskoj školi. Metodički ogledi, 13 (1), 95-105. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/4367
MLA 8th Edition
De Sanctis, Raffaela. "Vrijednost i efikasnost suvremenih strategija učenja i poučavanja filozofije u talijanskoj školi." Metodički ogledi, vol. 13, br. 1, 2006, str. 95-105. https://hrcak.srce.hr/4367. Citirano 14.12.2019.
Chicago 17th Edition
De Sanctis, Raffaela. "Vrijednost i efikasnost suvremenih strategija učenja i poučavanja filozofije u talijanskoj školi." Metodički ogledi 13, br. 1 (2006): 95-105. https://hrcak.srce.hr/4367
Harvard
De Sanctis, R. (2006). 'Vrijednost i efikasnost suvremenih strategija učenja i poučavanja filozofije u talijanskoj školi', Metodički ogledi, 13(1), str. 95-105. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/4367 (Datum pristupa: 14.12.2019.)
Vancouver
De Sanctis R. Vrijednost i efikasnost suvremenih strategija učenja i poučavanja filozofije u talijanskoj školi. Metodički ogledi [Internet]. 2006 [pristupljeno 14.12.2019.];13(1):95-105. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/4367
IEEE
R. De Sanctis, "Vrijednost i efikasnost suvremenih strategija učenja i poučavanja filozofije u talijanskoj školi", Metodički ogledi, vol.13, br. 1, str. 95-105, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/4367. [Citirano: 14.12.2019.]

Sažetak
Je li filozofija mrtva u postmodernom društvu kao što bi se po nekim pojavama u talijanskom školstvu možda moglo zaključiti? U članku se razmatra stanje u nastavi filozofije u talijanskim školama.
S klasične koncepcije utemeljene na kronološki poredanom učenju određenih (ili svih) filozofa i tekstova, prešlo se na pluridisciplinarnu ili interdisciplinarnu metodologiju modula. U članku se nastoji pokazati da problematizirajući pristup filozofiji i velikim egzistencijalnim pitanjima, praćenje tijeka apstraktnog razmišljanja i izravno suočavanje, moglo bi se reći “sokratsko” (ali i hermeneutičko), nastavnika i učenika sigurno su efikasniji i zanimljiviji načini učenja u odnosu na učenje i pamćenje povijesnih činjenica. Dobar nastavnik uspijeva na taj način privući pozornost učenika i potaknuti ljubav prema obrađenom sadržaju. Tu je međutim moguć drugi problem: “oštar” susret – sukob s udžbenikom filozofije.

Ključne riječi
Filozofija; nastava filozofije; strategije učenja

Hrčak ID: 4367

URI
https://hrcak.srce.hr/4367

[engleski]

Posjeta: 1.143 *