hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

POVEZANOST OPĆIH RAZVOJNIH KOMPETENCIJA I FONOLOŠKE SVJESNOSTI KOD PREDŠKOLSKE DJECE

Joško Sindik ; Dječji vrtić Trnoružica Zagreb
Maja Pavić ; Dječji vrtić Trnoružica Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (302 KB) str. 62-77 preuzimanja: 3.560* citiraj
APA 6th Edition
Sindik, J. i Pavić, M. (2009). POVEZANOST OPĆIH RAZVOJNIH KOMPETENCIJA I FONOLOŠKE SVJESNOSTI KOD PREDŠKOLSKE DJECE. Život i škola, LV (22), 62-77. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/47429
MLA 8th Edition
Sindik, Joško i Maja Pavić. "POVEZANOST OPĆIH RAZVOJNIH KOMPETENCIJA I FONOLOŠKE SVJESNOSTI KOD PREDŠKOLSKE DJECE." Život i škola, vol. LV, br. 22, 2009, str. 62-77. https://hrcak.srce.hr/47429. Citirano 17.04.2021.
Chicago 17th Edition
Sindik, Joško i Maja Pavić. "POVEZANOST OPĆIH RAZVOJNIH KOMPETENCIJA I FONOLOŠKE SVJESNOSTI KOD PREDŠKOLSKE DJECE." Život i škola LV, br. 22 (2009): 62-77. https://hrcak.srce.hr/47429
Harvard
Sindik, J., i Pavić, M. (2009). 'POVEZANOST OPĆIH RAZVOJNIH KOMPETENCIJA I FONOLOŠKE SVJESNOSTI KOD PREDŠKOLSKE DJECE', Život i škola, LV(22), str. 62-77. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/47429 (Datum pristupa: 17.04.2021.)
Vancouver
Sindik J, Pavić M. POVEZANOST OPĆIH RAZVOJNIH KOMPETENCIJA I FONOLOŠKE SVJESNOSTI KOD PREDŠKOLSKE DJECE. Život i škola [Internet]. 2009 [pristupljeno 17.04.2021.];LV(22):62-77. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47429
IEEE
J. Sindik i M. Pavić, "POVEZANOST OPĆIH RAZVOJNIH KOMPETENCIJA I FONOLOŠKE SVJESNOSTI KOD PREDŠKOLSKE DJECE", Život i škola, vol.LV, br. 22, str. 62-77, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47429. [Citirano: 17.04.2021.]

Sažetak
Glavni problem ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost između triju grupa
varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih kompetencija za polazak u školu te rezultata dvaju
testova koji se koriste u procjeni pripremljenosti za polazak u osnovnu školu. Ispitan je
prigodni uzorak sve predškolske djece koja su bila školski obveznici u idućoj školskoj godini
(72), iz odgojnih skupina Dječjeg vrtića "Trnoružica" u Zagrebu, primjenom Upitnika
fonološke svjesnosti (UFS), Santa Barbara zdravi start upitnik za odgajatelje (SBZSZO),
Ravenovim progresivnim matricama u boji te Grafičkim testom perceptivne organizacije
(Bender-Santucci). Utvrđena je značajna međusobna povezanost između svi triju grupa
varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih općih kompetencija za polazak u školu, i dviju
objektivno mjerenih karakteristika (neverbalne inteligencije i vizuomotornih sposobnosti).
Međutim, daljnja istraživanja ovih povezanosti su neophodna, na većem i reprezentativnijem
uzorku ispitanika.

Ključne riječi
djeca; korelacija; škola; karakteristike; validacija

Hrčak ID: 47429

URI
https://hrcak.srce.hr/47429

[engleski]

Posjeta: 4.262 *