hrcak mascot   Srce   HID

Review article

POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG

Edita Slunjski ; Odsjek za pedagogiju, Filozofski fakultet, Zagreb

Fulltext: croatian, pdf (287 KB) pages 104-115 downloads: 8.134* cite
APA 6th Edition
Slunjski, E. (2009). POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG. Život i škola, LV (22), 104-115. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/47432
MLA 8th Edition
Slunjski, Edita. "POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG." Život i škola, vol. LV, no. 22, 2009, pp. 104-115. https://hrcak.srce.hr/47432. Accessed 9 May 2021.
Chicago 17th Edition
Slunjski, Edita. "POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG." Život i škola LV, no. 22 (2009): 104-115. https://hrcak.srce.hr/47432
Harvard
Slunjski, E. (2009). 'POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG', Život i škola, LV(22), pp. 104-115. Available at: https://hrcak.srce.hr/47432 (Accessed 09 May 2021)
Vancouver
Slunjski E. POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG. Život i škola [Internet]. 2009 [cited 2021 May 09];LV(22):104-115. Available from: https://hrcak.srce.hr/47432
IEEE
E. Slunjski, "POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG", Život i škola, vol.LV, no. 22, pp. 104-115, 2009. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/47432. [Accessed: 09 May 2021]

Abstracts
Vrijeme velikih promjena u kojem živimo prepoznatljivo je po snažnom razvoju
znanosti i niza znanstvenih disciplina (prirodnih i društvenih) koje odražavaju teorijsku i
metodologijsku paradigmu temeljenu na sustavnom pristupu. Taj pristup predstavlja podlogu
razvoja svijesti o tome da kvalitetu življenja, odgoja i obrazovanja učenika određuje čitav
splet interakcija različitih dimenzija odgojno–obrazovne ustanove, tj. njezin cjelokupni
kontekst, što je posebno važno uvažavati u procesu podizanja kvalitete prakse u njoj.
U radu se problematiziraju mogućnosti postizanja kvalitetnije odgojno-obrazovne
prakse u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, s obzirom na njezinu
povezanost s načinima razmišljanja i uvjerenjima praktičara. Akcijsko-etnografskim
istraživanjem, poduzetim u nekolicini ustanova ranog i predškolskog odgoja, praktičarima se
nastojalo omogućiti bolje upoznavanje vlastitih implicitnih pedagogija kao i razumijevanje
njihova utjecaja na kvalitetu odgojno-obrazovne prakse te ih osposobiti za istraživanje i
postupno mijenjanje iste. Kontinuiranim zajedničkim istraživanjem, uključene odgojnoobrazovne
ustanove nastojalo se pretvarati u mjesto zajedničkog kvalitetnog življenja i
kontinuiranog učenja djece i odraslih.

Keywords
odgojno-obrazovna ustanova; kvaliteta odgojno-obrazovne prakse; sustavni pristup; akcijsko-etnografsko istraživanje

Hrčak ID: 47432

URI
https://hrcak.srce.hr/47432

[english]

Visits: 9.704 *