hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ANALIZA DETERMINANTI ODAZIVA U ANKETNOM ISTRAŽIVANJU EUROPSKE STUDIJE VRIJEDNOSTI

Ivan RIMAC   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4022-5856 ; Pravni fakultet, Zagreb
Lea ZOREC   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0888-3621 ; Pravni fakultet, Zagreb
Jelena OGRESTA   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5235-3180 ; Pravni fakultet, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (220 KB) str. 47-67 preuzimanja: 1.181* citiraj
APA 6th Edition
RIMAC, I., ZOREC, L. i OGRESTA, J. (2010). ANALIZA DETERMINANTI ODAZIVA U ANKETNOM ISTRAŽIVANJU EUROPSKE STUDIJE VRIJEDNOSTI. Društvena istraživanja, 19 (1-2 (105-106)), 47-67. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/52188
MLA 8th Edition
RIMAC, Ivan, et al. "ANALIZA DETERMINANTI ODAZIVA U ANKETNOM ISTRAŽIVANJU EUROPSKE STUDIJE VRIJEDNOSTI." Društvena istraživanja, vol. 19, br. 1-2 (105-106), 2010, str. 47-67. https://hrcak.srce.hr/52188. Citirano 24.02.2020.
Chicago 17th Edition
RIMAC, Ivan, Lea ZOREC i Jelena OGRESTA. "ANALIZA DETERMINANTI ODAZIVA U ANKETNOM ISTRAŽIVANJU EUROPSKE STUDIJE VRIJEDNOSTI." Društvena istraživanja 19, br. 1-2 (105-106) (2010): 47-67. https://hrcak.srce.hr/52188
Harvard
RIMAC, I., ZOREC, L., i OGRESTA, J. (2010). 'ANALIZA DETERMINANTI ODAZIVA U ANKETNOM ISTRAŽIVANJU EUROPSKE STUDIJE VRIJEDNOSTI', Društvena istraživanja, 19(1-2 (105-106)), str. 47-67. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/52188 (Datum pristupa: 24.02.2020.)
Vancouver
RIMAC I, ZOREC L, OGRESTA J. ANALIZA DETERMINANTI ODAZIVA U ANKETNOM ISTRAŽIVANJU EUROPSKE STUDIJE VRIJEDNOSTI. Društvena istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 24.02.2020.];19(1-2 (105-106)):47-67. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/52188
IEEE
I. RIMAC, L. ZOREC i J. OGRESTA, "ANALIZA DETERMINANTI ODAZIVA U ANKETNOM ISTRAŽIVANJU EUROPSKE STUDIJE VRIJEDNOSTI", Društvena istraživanja, vol.19, br. 1-2 (105-106), str. 47-67, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/52188. [Citirano: 24.02.2020.]

Sažetak
Po korelacijskom modelu multiple regresijske analize podataka o
karakteristikama postupka uzorkovanja na terenu, karakteristikama
anketnoga postupka, obilježjima anketara, naselja u kojima
je provedeno anketiranje i karakteristikama kontakta i ispitanika
analizirano je ponašanje 139 anketara u istraživanju Europske
studije vrijednosti u Hrvatskoj. Utvrđeno je da su ključni prediktori
ukupnog odaziva na anketno istraživanje karakteristike dostupnosti
ispitanika, koje su kombinacija demografskih karakteristika,
i karakteristika kontakta. Kao značajni prediktori pokazali su se i
deskriptori odstupanja od procedure unutar kojih se mogu prepoznati
utilitarna ponašanja anketara kojima se nastoje maksimalizirati
financijski efekti. Stoga bi za efikasnije upravljanje
procesom anketiranja u realnim uvjetima trebalo razraditi adekvatan
financijsko-motivacijski model kojim bi se smanjila takva
praksa. Ostale karakteristike tek u manjoj mjeri ili nimalo ne pridonose
determinaciji varijance odaziva na anketno istraživanje.

Ključne riječi
anketni odaziv; procedura anketnog istraživanja

Hrčak ID: 52188

URI
https://hrcak.srce.hr/52188

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.026 *