hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI

Joško Sindik ; Dječji rtić Trnoružica, Zagreb
Ranka Đunđenac ; Dječji vrtić Ivanić Grad

Puni tekst: hrvatski, pdf (250 KB) str. 57-76 preuzimanja: 1.041* citiraj
APA 6th Edition
Sindik, J. i Đunđenac, R. (2010). DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI. Život i škola, LVI (23), 57-76. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/53949
MLA 8th Edition
Sindik, Joško i Ranka Đunđenac. "DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI." Život i škola, vol. LVI, br. 23, 2010, str. 57-76. https://hrcak.srce.hr/53949. Citirano 14.04.2021.
Chicago 17th Edition
Sindik, Joško i Ranka Đunđenac. "DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI." Život i škola LVI, br. 23 (2010): 57-76. https://hrcak.srce.hr/53949
Harvard
Sindik, J., i Đunđenac, R. (2010). 'DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI', Život i škola, LVI(23), str. 57-76. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/53949 (Datum pristupa: 14.04.2021.)
Vancouver
Sindik J, Đunđenac R. DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 14.04.2021.];LVI(23):57-76. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53949
IEEE
J. Sindik i R. Đunđenac, "DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI", Život i škola, vol.LVI, br. 23, str. 57-76, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53949. [Citirano: 14.04.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (250 KB) str. 76-0 preuzimanja: 881* citiraj
APA 6th Edition
Sindik, J. i Đunđenac, R. (2010). AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE. Život i škola, LVI (23), 76-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/53949
MLA 8th Edition
Sindik, Joško i Ranka Đunđenac. "AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE." Život i škola, vol. LVI, br. 23, 2010, str. 76-0. https://hrcak.srce.hr/53949. Citirano 14.04.2021.
Chicago 17th Edition
Sindik, Joško i Ranka Đunđenac. "AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE." Život i škola LVI, br. 23 (2010): 76-0. https://hrcak.srce.hr/53949
Harvard
Sindik, J., i Đunđenac, R. (2010). 'AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE', Život i škola, LVI(23), str. 76-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/53949 (Datum pristupa: 14.04.2021.)
Vancouver
Sindik J, Đunđenac R. AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 14.04.2021.];LVI(23):76-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53949
IEEE
J. Sindik i R. Đunđenac, "AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE", Život i škola, vol.LVI, br. 23, str. 76-0, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53949. [Citirano: 14.04.2021.]

Sažetak
U ovom radu željeli smo ispitati postojanje spolnih i dobnih razlika u implicitnim
teorijama koje imaju djeca predškolske dobi o pojmu inteligencije te ponašanju onog tko je
po njihovu mišljenju inteligentan. Provjeravali smo postoje li razlike u vrjednovanju
kognitivnih i nekognitivnih aspekata inteligencije s obzirom na dob i spol djece. Ispitali smo
prigodni uzorak od 93 predškolska djeteta koja su bila redoviti polaznici dječjeg vrtića, u
dobnom rasponu 4. – 7. godine života, oba spola. Rezultati su pokazali da djeca različitih
dobnih skupina u svojim implicitnim opisima inteligencije i ponašanja onoga tko je po
njihovu mišljenju inteligentan podjednako vrjednuju i nekognitivne i kognitivne aspekte
inteligencije. S druge strane, nismo utvrdili ni statistički značajne spolne razlike u
zastupljenosti nekognitivnih i kognitivnih aspekata inteligencije u dječjim opisima
inteligencije. Dane su smjernice za buduća istraživanja.

Ključne riječi
kategorije; vrjednovanje; inteligencija; djeca

Hrčak ID: 53949

URI
https://hrcak.srce.hr/53949

[engleski]

Posjeta: 2.725 *