hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

UČITELJSKE PERCEPCIJE UČENIČKIH PONAŠANJA: (NE)POŠTIVANJE, SOCIJALIZACIJA I POZORNOST NA SATU

Tomislava Vidić ; Osnovna škola Remete, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (206 KB) str. 77-90 preuzimanja: 2.658* citiraj
APA 6th Edition
Vidić, T. (2010). UČITELJSKE PERCEPCIJE UČENIČKIH PONAŠANJA: (NE)POŠTIVANJE, SOCIJALIZACIJA I POZORNOST NA SATU. Život i škola, LVI (23), 77-90. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/53950
MLA 8th Edition
Vidić, Tomislava. "UČITELJSKE PERCEPCIJE UČENIČKIH PONAŠANJA: (NE)POŠTIVANJE, SOCIJALIZACIJA I POZORNOST NA SATU." Život i škola, vol. LVI, br. 23, 2010, str. 77-90. https://hrcak.srce.hr/53950. Citirano 11.04.2021.
Chicago 17th Edition
Vidić, Tomislava. "UČITELJSKE PERCEPCIJE UČENIČKIH PONAŠANJA: (NE)POŠTIVANJE, SOCIJALIZACIJA I POZORNOST NA SATU." Život i škola LVI, br. 23 (2010): 77-90. https://hrcak.srce.hr/53950
Harvard
Vidić, T. (2010). 'UČITELJSKE PERCEPCIJE UČENIČKIH PONAŠANJA: (NE)POŠTIVANJE, SOCIJALIZACIJA I POZORNOST NA SATU', Život i škola, LVI(23), str. 77-90. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/53950 (Datum pristupa: 11.04.2021.)
Vancouver
Vidić T. UČITELJSKE PERCEPCIJE UČENIČKIH PONAŠANJA: (NE)POŠTIVANJE, SOCIJALIZACIJA I POZORNOST NA SATU. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 11.04.2021.];LVI(23):77-90. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53950
IEEE
T. Vidić, "UČITELJSKE PERCEPCIJE UČENIČKIH PONAŠANJA: (NE)POŠTIVANJE, SOCIJALIZACIJA I POZORNOST NA SATU", Život i škola, vol.LVI, br. 23, str. 77-90, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53950. [Citirano: 11.04.2021.]

Sažetak
Povezanost između učitelja i učenika kao i akademska postignuća učenika znatno
ovise o učenikovom ponašanju u razredu i učiteljevoj percepciji učeničkih ponašanja. Cilj je
ovoga istraživanja bio ispitati učiteljske percepcije učeničkih ponašanja. U istraživanju je
sudjelovalo 143 učitelja razredne nastave iz dviju županija, Grada Zagreba i Zagrebačke
županije. Korišten je upitnik Pupil Behavior Patterns (PBS) koji mjeri tri dimenzije:
nepoštivanje, socijalizaciju i pozornost na satu. T-testom ispitane su razlike u percepcijama
između učitelja razredne nastave koji rade u nastavi i učitelja koji rade u produženom
boravku. Rezultati su pokazali statistički značajne razlike u ispitivanim percepcijama, pri
čemu učitelji zaposleni u nastavi višim ocjenama procjenjuju dimenzije socijalizacije i
pozornosti na satu. Analizom varijance nisu utvrđene razlike u percepcijama učeničkih
ponašanja s obzirom na radno iskustvo učitelja.

Ključne riječi
učitelji razredne nastave; disciplina učenika; nepoštivanje; socijalizacija; pozornost na satu; radno iskustvo učitelja

Hrčak ID: 53950

URI
https://hrcak.srce.hr/53950

[engleski]

Posjeta: 4.316 *