hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

PJEVANJE, SLUŠANJE GLAZBE I ELEMENTI GLAZBENE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE I PRIMJENA ISTIH U NASTAVI KATOLIČKOG VJERONAUKA

Mirjana Horvat ; Akademija za slabo, Uvererze v Ljubljani, Republika Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (779 KB) str. 185-202 preuzimanja: 4.862* citiraj
APA 6th Edition
Horvat, M. (2010). PJEVANJE, SLUŠANJE GLAZBE I ELEMENTI GLAZBENE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE I PRIMJENA ISTIH U NASTAVI KATOLIČKOG VJERONAUKA. Život i škola, LVI (23), 185-202. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/54030
MLA 8th Edition
Horvat, Mirjana. "PJEVANJE, SLUŠANJE GLAZBE I ELEMENTI GLAZBENE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE I PRIMJENA ISTIH U NASTAVI KATOLIČKOG VJERONAUKA." Život i škola, vol. LVI, br. 23, 2010, str. 185-202. https://hrcak.srce.hr/54030. Citirano 14.04.2021.
Chicago 17th Edition
Horvat, Mirjana. "PJEVANJE, SLUŠANJE GLAZBE I ELEMENTI GLAZBENE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE I PRIMJENA ISTIH U NASTAVI KATOLIČKOG VJERONAUKA." Život i škola LVI, br. 23 (2010): 185-202. https://hrcak.srce.hr/54030
Harvard
Horvat, M. (2010). 'PJEVANJE, SLUŠANJE GLAZBE I ELEMENTI GLAZBENE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE I PRIMJENA ISTIH U NASTAVI KATOLIČKOG VJERONAUKA', Život i škola, LVI(23), str. 185-202. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/54030 (Datum pristupa: 14.04.2021.)
Vancouver
Horvat M. PJEVANJE, SLUŠANJE GLAZBE I ELEMENTI GLAZBENE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE I PRIMJENA ISTIH U NASTAVI KATOLIČKOG VJERONAUKA. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 14.04.2021.];LVI(23):185-202. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54030
IEEE
M. Horvat, "PJEVANJE, SLUŠANJE GLAZBE I ELEMENTI GLAZBENE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE I PRIMJENA ISTIH U NASTAVI KATOLIČKOG VJERONAUKA", Život i škola, vol.LVI, br. 23, str. 185-202, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54030. [Citirano: 14.04.2021.]

Sažetak
Pjevanje, slušanje glazbe i elementi glazbene kreativnosti su glazbena nastavna
područja predmeta glazbena kultura u osnovnoj školi koja se svjesno (poštivajući koliko god
je moguće metodiku glazbene nastave) ili nesvjesno (ne poštivajući zahtjeve metodike
glazbene nastave, jer vjeroučitelji ne poznaju dovoljno ili uopće ne poznaju metodiku
glazbene nastave) koriste za glazbenu kreativnost unutar nastave katoličkog vjeronauka.
U članku se želi istaknuti uloga pjevanja, slušanja glazbe i elemenata glazbene
kreativnosti unutar nastave glazbene kulture po metodici glazbene nastave, a ujedno se
konstatira funkcionalna ili svrhovita uloga istih u predmetu katoličkog vjeronauka.
Za primjenu glazbene kreativnosti unutar nastave vjeronauka potrebna je prvotno
glazbena predispozicija (koju, nažalost, neki vjeroučitelji nemaju) te osviještenost i znanje
vjeroučitelja o ulozi pjevanja, slušanja glazbe i elemenata glazbene kreativnosti i to onako
kako zahtjeva metodika glazbene nastave. Za usklađivanje teorije s praksom vjeroučitelji bi
trebali tražiti i pomoć, stručni savjet učitelja glazbene kulture za glazbenu aktivnost koju žele
ostvariti u nastavi katoličkog vjeronauka i koliko je god moguće izvoditi nastavu prema
uputama metodike glazbene nastave. Takvim nastojanjem uklonit će se nepravilnosti u
glazbenom radu vjeroučitelja, ostvarivati integrirana nastava i stručna suradnja učitelja glazbe
i vjeroučitelja, a sve u cilju cjelovitog (ljudskog, društvenog, kulturnog, vjerskog itd.) odgoja
i obrazovanja učenika u osnovnoj školi.

Ključne riječi
pjevanje; slušanje glazbe; elementi glazbene kreativnosti; glazbena nastava; vjeronauk

Hrčak ID: 54030

URI
https://hrcak.srce.hr/54030

[engleski]

Posjeta: 6.005 *