hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu

Neven Garača   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5441-0780 ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici, Virovitica, Hrvatska
Zrinka Blažević ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici, Virovitica, Hrvatska
Irena Bosnić ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici, Virovitica, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, doc (415 KB) str. 87-93 preuzimanja: 1.911* citiraj
APA 6th Edition
Garača, N., Blažević, Z. i Bosnić, I. (2010). Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu. Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu, 1 (1), 87-93. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/54155
MLA 8th Edition
Garača, Neven, et al. "Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu." Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu, vol. 1, br. 1, 2010, str. 87-93. https://hrcak.srce.hr/54155. Citirano 24.10.2020.
Chicago 17th Edition
Garača, Neven, Zrinka Blažević i Irena Bosnić. "Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu." Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu 1, br. 1 (2010): 87-93. https://hrcak.srce.hr/54155
Harvard
Garača, N., Blažević, Z., i Bosnić, I. (2010). 'Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu', Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu, 1(1), str. 87-93. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/54155 (Datum pristupa: 24.10.2020.)
Vancouver
Garača N, Blažević Z, Bosnić I. Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu. Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu [Internet]. 2010 [pristupljeno 24.10.2020.];1(1):87-93. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54155
IEEE
N. Garača, Z. Blažević i I. Bosnić, "Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu", Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu, vol.1, br. 1, str. 87-93, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/54155. [Citirano: 24.10.2020.]

Sažetak
Više od 80% cijele turističke potrošnje pripada najrazličitijim uslugama, a tek manji dio materijalnim dobrima. Iz ovoga proizlaze i dvije najvažnije karakteristike turističkog proizvoda: neopipljivost i nedjeljivost procesa proizvodnje i potrošnje. Ova obilježja stavljaju isporučitelje ovih proizvoda pred dodatne teškoće. Da bi ih uspješno savladali, neopipljivo učinili „opipljivim“ i ujednačili kvalitetu, moraju znati: govoriti, šutjeti, pisati, smijati se, biti ozbiljni, gestikulirati, slušati, promatrati, raspravljati, oglašavati, ili kraće komunicirati.
Komunikacija igra presudnu ulogu još od početka procesa donošenja odluke o kupnji u percepciji potrošača, a završit će se na istom mjestu doživljajem zadovoljstva i kvalitete tijekom procesa konzumiranja. Educirajući kadrove kroz četverogodišnje strukovne škole, čiji su pripadnici najbrojniji učesnici „prve linije“ isporuke proizvoda, potrebno je od početka posvetiti punu pažnju stjecanju komunikacijskih vještina. Za potrebe rješavanja matematičkih, statističkih, računovodstvenih i organizacijskih problema menadžeri uvijek mogu angažirati specijalizirane konzultante. Ali ako im djelatnici nisu vješti u komunikaciji, usluge prethodnih neće im biti potrebne.

Ključne riječi
turistička usluga; edukacija; komunikacija

Hrčak ID: 54155

URI
https://hrcak.srce.hr/54155

Posjeta: 2.680 *