hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

SISTEMSKI POSTUPCI I POGREŠKE U SINHRONIZACIJI PODATAKA O STRANKAMA U OSIGURAVAJUĆIM DRUŠTVIMA

Ostojić Josip ; Croatia osiguranje d.d Zagreb, Hrvatska
Mile Pavlić ; Odjel za informatiku, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Zdravko Dovedan ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (344 KB) str. 96-104 preuzimanja: 340* citiraj
APA 6th Edition
Josip, O., Pavlić, M. i Dovedan, Z. (2010). SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES. Informatologia, 43 (2), 96-104. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/55836
MLA 8th Edition
Josip, Ostojić, et al. "SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES." Informatologia, vol. 43, br. 2, 2010, str. 96-104. https://hrcak.srce.hr/55836. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition
Josip, Ostojić, Mile Pavlić i Zdravko Dovedan. "SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES." Informatologia 43, br. 2 (2010): 96-104. https://hrcak.srce.hr/55836
Harvard
Josip, O., Pavlić, M., i Dovedan, Z. (2010). 'SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES', Informatologia, 43(2), str. 96-104. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/55836 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver
Josip O, Pavlić M, Dovedan Z. SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 18.04.2021.];43(2):96-104. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55836
IEEE
O. Josip, M. Pavlić i Z. Dovedan, "SYSTEM PROCEDURES AND ERRORS IN CLIENTS DATA SYNCHRONIZATION IN INSURANCE COMPANIES", Informatologia, vol.43, br. 2, str. 96-104, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55836. [Citirano: 18.04.2021.]

Sažetak
U radu se opisuju aktivnosti i greške u procesu integracije stranaka. Prikazan je i model procesa integracije podataka o strankama u informacijskom sustavu osiguravajućeg društva. Temeljni poslovni procesi u prodaji i štetama osiguravajućeg društva su ključni izvor podataka o strankama. Proces integracije poslovnog informacijskog sustava nužno prati i proces integracije podataka o strankama, kao temeljnog tipa entiteta odnosno centralne tablice u bazi podataka. Izvršena je dekompozicija procesa integracije aplikacije štete i prodaja i detaljnije opisane aktivnosti pojedine faze. Proces integracije podataka o strankama dekomponiran je u tri faze: analiza, priprema i integracija. Svaka faza sastoji se od više aktivnosti, a neke aktivnosti su dalje dekomponirane. Prikazan je model procesa sinkronizacije stranaka kao jedne od ključnih aktivnosti u integraciji podataka o strankama.

Ključne riječi
klijent; integracija; sinhronizacija; osiguravajuće društvo; procesni model

Hrčak ID: 55836

URI
https://hrcak.srce.hr/55836

[engleski]

Posjeta: 663 *