APA 6th Edition Gerlič, I. (2010). INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN SLOVENE EDUCATION SYSTEM - PRESENT STATE AND TRENDS. Informatologia, 43 (2), 112-115. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/55845
MLA 8th Edition Gerlič, Ivan. "INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN SLOVENE EDUCATION SYSTEM - PRESENT STATE AND TRENDS." Informatologia, vol. 43, br. 2, 2010, str. 112-115. https://hrcak.srce.hr/55845. Citirano 27.02.2021.
Chicago 17th Edition Gerlič, Ivan. "INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN SLOVENE EDUCATION SYSTEM - PRESENT STATE AND TRENDS." Informatologia 43, br. 2 (2010): 112-115. https://hrcak.srce.hr/55845
Harvard Gerlič, I. (2010). 'INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN SLOVENE EDUCATION SYSTEM - PRESENT STATE AND TRENDS', Informatologia, 43(2), str. 112-115. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/55845 (Datum pristupa: 27.02.2021.)
Vancouver Gerlič I. INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN SLOVENE EDUCATION SYSTEM - PRESENT STATE AND TRENDS. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 27.02.2021.];43(2):112-115. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55845
IEEE I. Gerlič, "INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN SLOVENE EDUCATION SYSTEM - PRESENT STATE AND TRENDS", Informatologia, vol.43, br. 2, str. 112-115, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55845. [Citirano: 27.02.2021.]
Sažetak Članak analizira neke od rezultata istraživanja »Sadašnje stanje i trendovi korištenja računala u slovenskim osnovnim i srednjim školama. Istraživanje autor izvodi u dvogodišnjim ciklusima za Ministarstvo obrazovanja i sporta i nacionalnog projekta "Informatizacija slovenskog školstva". Istraživački projekt pokriva slijedeće teme: analiza ICT-a, dizajna i određivanje didaktičkih aspekata ICT-a u slovenskom sustavu za učenje, oblikovanje i određivanje didaktičkih formi, metoda, pristupa, modela informacijske i komunikacijske tehnologije u obrazovanju i osposobljavanju, njihove praktične vrijednosti te kompatibilnost sa suvremenim ciljevima obrazovnih sustava. U članku se navode neki od problema obrazovnog hardvera, softvera, pedagoškog osoblja i neke didaktičke kriterije učenja informatike i računalne znanosti i računalne aplikacije u slovenskom obrazovnom procesu.