hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Model radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane

Maja Petković ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (647 KB) str. 103-112 preuzimanja: 303* citiraj
APA 6th Edition
Petković, M. (2010). Model radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 46 (1), 103-112. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/56854
MLA 8th Edition
Petković, Maja. "Model radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 46, br. 1, 2010, str. 103-112. https://hrcak.srce.hr/56854. Citirano 08.12.2019.
Chicago 17th Edition
Petković, Maja. "Model radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 46, br. 1 (2010): 103-112. https://hrcak.srce.hr/56854
Harvard
Petković, M. (2010). 'Model radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 46(1), str. 103-112. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/56854 (Datum pristupa: 08.12.2019.)
Vancouver
Petković M. Model radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 08.12.2019.];46(1):103-112. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/56854
IEEE
M. Petković, "Model radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.46, br. 1, str. 103-112, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/56854. [Citirano: 08.12.2019.]

Sažetak
Radna sposobnost jedan je od glavnih kriterija uspješnosti svake osobe te bi sukladno tome osposobljavanje za rad trebalo biti jedno od osnovnih ciljeva obrazovanja svih osoba. Ostvarivanje radne uloge i za osobe s većim intelektualnim teškoćama od iznimne je važnosti, a tim više što ove osobe nakon završetka programa radnog osposobljavanja rijetko stupaju u radni odnos. U radu je dat prijedlog mogućeg modela radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane, koje bi kao jedan od oblika dobrotvornog društvenog rada u daljnjoj budućnosti mogle postati segment „u zajednici utemeljene rehabilitacije“. Ujedno je dat osvrt na mogućnosti i ograničenja u realizaciji mogućeg modela u Republici Hrvatskoj. Sam model osmišljen je na načelima zapošljavanja uz podršku kojim se osobama s intelektualnim teškoćama omogućava obavljanje plaćenog rada u redovnim radnim sredinama.

Ključne riječi
radno osposobljavanje; banke hrane; zapošljavanje uz podršku

Hrčak ID: 56854

URI
https://hrcak.srce.hr/56854

[engleski]

Posjeta: 786 *