Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

NAČINI INFORMIRANJA O TURISTIČKOJ DESTINACIJI SA SOCIODEMOGRAFSKOG ASPEKTA

Desimir Bošković
Ana Težak
Darko Saftić


Puni tekst: engleski pdf 299 Kb

str. 111-120

preuzimanja: 1.016

citiraj


Sažetak

Odabir medija je element promocije. Svrha mu je stvaranje prvog utiska, odnosno imidža turističke
destinacije te je stoga usmjeren na određen profil turista. Mediji i socio-demografske karakteristike
turista su među najvažnijim elementima u stvaranju imidža određene turističke destinacije. Osnovni
cilj ovog rada je određivanje veze između socio-demografskih karakteristika turista i odabira medija
pri dobivanju informacija o turističkoj destinaciji. Podaci o odabiru medija su prikupljeni u sklopu
istraživanja interesa turista za konzumiranjem organske hrane koje je provedeno u kolovozu i rujnu
2008. Podaci su obrađeni hi-kvadrat testom

Ključne riječi

odabir medija; turistička destinacija; socio-demografske karakteristike turista; Istarska županija

Hrčak ID:

59422

URI

https://hrcak.srce.hr/59422

Datum izdavanja:

30.9.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.048 *