hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

STILOVI ODLUČIVANJA MLADIH POTROŠAČA U REPUBLICI MAKEDONIJI

Ivan-Damir Anić
Anita Ciunova Suleska
Edo Rajh

Puni tekst: engleski, pdf (265 KB) str. 102-113 preuzimanja: 3.811* citiraj
APA 6th Edition
Anić, I., Ciunova Suleska, A. i Rajh, E. (2010). DECISION-MAKING STYLES OF YOUNG-ADULT CONSUMERS IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA. Economic research - Ekonomska istraživanja, 23 (4), 102-113. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63248
MLA 8th Edition
Anić, Ivan-Damir, et al. "DECISION-MAKING STYLES OF YOUNG-ADULT CONSUMERS IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA." Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 23, br. 4, 2010, str. 102-113. https://hrcak.srce.hr/63248. Citirano 23.08.2019.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan-Damir, Anita Ciunova Suleska i Edo Rajh. "DECISION-MAKING STYLES OF YOUNG-ADULT CONSUMERS IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA." Economic research - Ekonomska istraživanja 23, br. 4 (2010): 102-113. https://hrcak.srce.hr/63248
Harvard
Anić, I., Ciunova Suleska, A., i Rajh, E. (2010). 'DECISION-MAKING STYLES OF YOUNG-ADULT CONSUMERS IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA', Economic research - Ekonomska istraživanja, 23(4), str. 102-113. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63248 (Datum pristupa: 23.08.2019.)
Vancouver
Anić I, Ciunova Suleska A, Rajh E. DECISION-MAKING STYLES OF YOUNG-ADULT CONSUMERS IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA. Economic research - Ekonomska istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 23.08.2019.];23(4):102-113. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63248
IEEE
I. Anić, A. Ciunova Suleska i E. Rajh, "DECISION-MAKING STYLES OF YOUNG-ADULT CONSUMERS IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA", Economic research - Ekonomska istraživanja, vol.23, br. 4, str. 102-113, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63248. [Citirano: 23.08.2019.]

Sažetak
Svrha ovog rada je istražiti stilove odlučivanja i testirali CSI ljestvicu koju su razvili Sproles i Kendall (1986) na uzorku mladih potrošača u Republici Makedoniji. Također je izvršena segmentacija ispitanika i utvrđene su razlike među potrošačima s obzirom na njihov stil odlučivanja. Empirijska analiza temelji se na podacima koji su prikupljeni anketnim istraživanjem. Podaci su analizirani izračunom Cronbach alfa koeficijenata, primjenom eksplorativne faktorske analize, k-means klaster analize. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji osam različitih, homogenih faktora stilova odlučivanja. Klaster analizom ispitanici su segmentirani u dva homogena segmenta s obzirom na iskazane stilove odlučivanja: ekonomični potrošači i rekreacijski potrošači. Također su potvrđene razlike između spolova na četiri faktora: sklonost marki, sklonost novitetima i modi, sklonost hedonizmu i sklonost kupnji iz navike. Vodeći računa o rezultatima istraživanje menadžeri bi trebali prilagoditi svoje marketinške strategije specifičnostima makedonskog tržišta.

Ključne riječi
Stilovi odlučivanja potrošača; CSI instrument; segmentacija tržišta; razlike u spolu; Republika Makedonija

Hrčak ID: 63248

URI
https://hrcak.srce.hr/63248

[engleski]

Posjeta: 4.510 *