hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ŽIVOTNI STIL I TJELESNA AKTIVNOST STUDENATA PEDAGOGIJE

Zsuzsanna Olvaszto ; Sveučilište u Deberecenu, Hajduboszormeny, Mađarska

Puni tekst: hrvatski, pdf (228 KB) str. 91-102 preuzimanja: 806* citiraj
APA 6th Edition
Olvaszto, Z. (2010). ŽIVOTNI STIL I TJELESNA AKTIVNOST STUDENATA PEDAGOGIJE. Život i škola, LVI (24), 91-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63280
MLA 8th Edition
Olvaszto, Zsuzsanna. "ŽIVOTNI STIL I TJELESNA AKTIVNOST STUDENATA PEDAGOGIJE." Život i škola, vol. LVI, br. 24, 2010, str. 91-102. https://hrcak.srce.hr/63280. Citirano 15.10.2019.
Chicago 17th Edition
Olvaszto, Zsuzsanna. "ŽIVOTNI STIL I TJELESNA AKTIVNOST STUDENATA PEDAGOGIJE." Život i škola LVI, br. 24 (2010): 91-102. https://hrcak.srce.hr/63280
Harvard
Olvaszto, Z. (2010). 'ŽIVOTNI STIL I TJELESNA AKTIVNOST STUDENATA PEDAGOGIJE', Život i škola, LVI(24), str. 91-102. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63280 (Datum pristupa: 15.10.2019.)
Vancouver
Olvaszto Z. ŽIVOTNI STIL I TJELESNA AKTIVNOST STUDENATA PEDAGOGIJE. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 15.10.2019.];LVI(24):91-102. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63280
IEEE
Z. Olvaszto, "ŽIVOTNI STIL I TJELESNA AKTIVNOST STUDENATA PEDAGOGIJE", Život i škola, vol.LVI, br. 24, str. 91-102, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63280. [Citirano: 15.10.2019.]

Sažetak
Tijekom višegodišnjeg rada u visokom školstvu promatrala sam i skupljala podatke o razvoju ponašanja studenata vezanog uz zdravstvenu kulturu, osobito onog vezanog uz njihov stav prema tjelesnoj aktivnosti. Moja je pretpostavka da su zdravstveno stanje i životni stil studenata predškolsko odgoja našega fakulteta kao i
njihova tjelesna aktivnost i izvedba na višoj razini nego kod studenata socijalne pedagogije. U članku ću nastojati istražiti je li moja hipoteza istinita u slučaju studenata koji su primljeni na našu ustanovu 2004. godine. Tijekom kvantitativnog istraživanja prikupila sam podatke od 249 studenata prve godine i to pomoću upitnika. Ti su upitnici sadržavali pitanja o navikama studenata usmjerenih prema
očuvanju zdravlja (osobito tjelesnim aktivnostima), aktivnostima koje ugrožavaju zdravlje kao i o samoprocjeni njihova zdravstvenog stanja. Njihovi su mi odgovori omogućili istražiti sličnosti i razlike između ponašanja vezanog uz zdravlje i
životnoga stila dviju navedenih skupina studenata. Na temelju rezultata iz upitnika, moja je hipoteza o aktivnostima koje ugrožavaju zdravlje pokazala značajnija odstupanja samo u slučaju pušačkih navika. Pokazalo se, međutim, istinitim kako
postoji značajna razlika između tjelesne aktivnosti studenata tih dviju skupina i to sa strane studenata predškolskog odgoja.

Ključne riječi
životni stil; zdravlje; zdravstveno obrazovanje; tjelesna aktivnost; obrazovanje učitelja

Hrčak ID: 63280

URI
https://hrcak.srce.hr/63280

[engleski]

Posjeta: 1.398 *