hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU

Ladislav Bognar ; Učiteljski fakultet, Osijek, Hrvatska
Snježana Kragulj ; Učiteljski fakultet, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (278 KB) str. 169-182 preuzimanja: 2.542* citiraj
APA 6th Edition
Bognar, L. i Kragulj, S. (2010). KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU. Život i škola, LVI (24), 169-182. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63284
MLA 8th Edition
Bognar, Ladislav i Snježana Kragulj. "KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU." Život i škola, vol. LVI, br. 24, 2010, str. 169-182. https://hrcak.srce.hr/63284. Citirano 16.10.2019.
Chicago 17th Edition
Bognar, Ladislav i Snježana Kragulj. "KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU." Život i škola LVI, br. 24 (2010): 169-182. https://hrcak.srce.hr/63284
Harvard
Bognar, L., i Kragulj, S. (2010). 'KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU', Život i škola, LVI(24), str. 169-182. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63284 (Datum pristupa: 16.10.2019.)
Vancouver
Bognar L, Kragulj S. KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 16.10.2019.];LVI(24):169-182. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63284
IEEE
L. Bognar i S. Kragulj, "KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU", Život i škola, vol.LVI, br. 24, str. 169-182, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63284. [Citirano: 16.10.2019.]

Sažetak
U radu se daje uvid u kvalitetu nastave na fakultetu. Uočava se da su studenti nezadovoljni nastavom u učionicama u kojima se izvodi uglavnom frontalna predavačka nastava. Autori uz objašnjavanje stanja, nude i prijedloge za realizaciju nastave koja bi studentima1 bila zanimljiva i uključivala i same studente u njezinu realizaciju. Studentski komentari na nastavu prikupljeni su analizom natpisa na zidovima učionica i studentskom anketom provedenom u akademskoj 2009./2010. godini. Uočeno je da se natpisi na zidu
javljaju kao reakcija na nekvalitetnu predavačku nastavu jer se i javljaju u učionicama namijenjenim takvoj nastavi. Autori smatraju da frontalna nastava sama po sebi ne mora biti loša, ali je to didaktički zapušteno područje. Savjeti autora o uspješnijoj i kvalitetnijoj nastavi na fakultetu zato su usmjereni upravo tom vidu nastave i koncentrirani su na odgovore triju temeljnih pitanja koja su studenti označili u anketi kao bitne za kvalitetu nastave: Kako
usmeno izlaganje učiniti zanimljivim?, Kako aktivirati studente za vrijeme izlaganja? i Kako uspostaviti ugodno ozračje u nastavi?

Ključne riječi
nastava na fakultetu; kvalitetna nastava; usmeno izlaganje; zanimljivost; aktivnost; ozračje

Hrčak ID: 63284

URI
https://hrcak.srce.hr/63284

[engleski]

Posjeta: 3.766 *