hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

FILM KAO NASTAVNO SREDSTVO POUČAVANJA ENGLESKOG JEZIKA NA FAKULTETIMA

Anica Perković ; Poljoprivredni fakultet, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Irene Rigo ; Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja, Sveučilište Jurja Dobrile, Pula, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (227 KB) str. 325-327 preuzimanja: 589* citiraj
APA 6th Edition
Perković, A. i Rigo, I. (2010). FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL. Informatologia, 43 (4), 325-327. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63969
MLA 8th Edition
Perković, Anica i Irene Rigo. "FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL." Informatologia, vol. 43, br. 4, 2010, str. 325-327. https://hrcak.srce.hr/63969. Citirano 21.01.2020.
Chicago 17th Edition
Perković, Anica i Irene Rigo. "FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL." Informatologia 43, br. 4 (2010): 325-327. https://hrcak.srce.hr/63969
Harvard
Perković, A., i Rigo, I. (2010). 'FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL', Informatologia, 43(4), str. 325-327. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63969 (Datum pristupa: 21.01.2020.)
Vancouver
Perković A, Rigo I. FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 21.01.2020.];43(4):325-327. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63969
IEEE
A. Perković i I. Rigo, "FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL", Informatologia, vol.43, br. 4, str. 325-327, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63969. [Citirano: 21.01.2020.]

Sažetak
Film je privlačan medij za poučavanje raznih aspekata engleskog jezika poput sintakse, morfologije i semantike. On ima i motivacijsku svrhu. Naime, ciljevi učenja se ostvaruju provođenjem raznih zadataka , a studenti su motivirani ako im je tema poznata te ako vide likove uključene u sadržaj. Filmovi se mogu koristiti na satu engleskog jezika na bezbroj načina, od kojih su neki i prikazani u radu. Filmovi pokazuju isječke iz stvarnoga života te pružaju zabavniji način učenja stranog jezika. Osim jezika, studenti se susreću s kulturnim okruženjem u filmu što se može koristiti za uspoređivanje različitih kultura. Aktivnosti prije i poslije gledanja filma su u skladu sa zacrtanim nastavnim planom i programom.
Trebamo naglasiti da filmovi doprinose opuštanju na satu učenja engleskog jezika.

Ključne riječi
film; sredstvo poučavanja; motivacija; kultura; relaksacija

Hrčak ID: 63969

URI
https://hrcak.srce.hr/63969

[engleski]

Posjeta: 1.029 *