FILM KAO NASTAVNO SREDSTVO POUČAVANJA ENGLESKOG JEZIKA NA FAKULTETIMA
Anica Perković
; Poljoprivredni fakultet, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Irene Rigo
; Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja, Sveučilište Jurja Dobrile, Pula, Hrvatska
APA 6th Edition Perković, A. i Rigo, I. (2010). FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL. Informatologia, 43 (4), 325-327. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63969
MLA 8th Edition Perković, Anica i Irene Rigo. "FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL." Informatologia, vol. 43, br. 4, 2010, str. 325-327. https://hrcak.srce.hr/63969. Citirano 23.01.2021.
Chicago 17th Edition Perković, Anica i Irene Rigo. "FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL." Informatologia 43, br. 4 (2010): 325-327. https://hrcak.srce.hr/63969
Harvard Perković, A., i Rigo, I. (2010). 'FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL', Informatologia, 43(4), str. 325-327. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63969 (Datum pristupa: 23.01.2021.)
Vancouver Perković A, Rigo I. FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 23.01.2021.];43(4):325-327. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63969
IEEE A. Perković i I. Rigo, "FILM AS AN ENGLISH TEACHING TOOL AT TERTIARY EDUCATION LEVEL", Informatologia, vol.43, br. 4, str. 325-327, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63969. [Citirano: 23.01.2021.]
Sažetak Film je privlačan medij za poučavanje raznih aspekata engleskog jezika poput sintakse, morfologije i semantike. On ima i motivacijsku svrhu. Naime, ciljevi učenja se ostvaruju provođenjem raznih zadataka , a studenti su motivirani ako im je tema poznata te ako vide likove uključene u sadržaj. Filmovi se mogu koristiti na satu engleskog jezika na bezbroj načina, od kojih su neki i prikazani u radu. Filmovi pokazuju isječke iz stvarnoga života te pružaju zabavniji način učenja stranog jezika. Osim jezika, studenti se susreću s kulturnim okruženjem u filmu što se može koristiti za uspoređivanje različitih kultura. Aktivnosti prije i poslije gledanja filma su u skladu sa zacrtanim nastavnim planom i programom.
Trebamo naglasiti da filmovi doprinose opuštanju na satu učenja engleskog jezika.