hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi

Kamenka Živčić Marković ; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, doc (128 KB) str. 113-121 preuzimanja: 2.834* citiraj
APA 6th Edition
Živčić Marković, K. (2010). Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2), 113-121. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/66271
MLA 8th Edition
Živčić Marković, Kamenka. "Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 1, br. 2, 2010, str. 113-121. https://hrcak.srce.hr/66271. Citirano 17.11.2019.
Chicago 17th Edition
Živčić Marković, Kamenka. "Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 1, br. 2 (2010): 113-121. https://hrcak.srce.hr/66271
Harvard
Živčić Marković, K. (2010). 'Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1(2), str. 113-121. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/66271 (Datum pristupa: 17.11.2019.)
Vancouver
Živčić Marković K. Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2010 [pristupljeno 17.11.2019.];1(2):113-121. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/66271
IEEE
K. Živčić Marković, "Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.1, br. 2, str. 113-121, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/66271. [Citirano: 17.11.2019.]

Sažetak
U razrednoj nastavi, od 1. do 4. razreda osnovne škole, od ukupno 106 nastavnih tema i cjelina koje su predviđene i zastupljene u nastavnom planu i programu tjelesne i zdravstvene kulture, 47 tema obuhvaća različite gimnastičke sadržaje. To znači da od ukupnog broja sportskih sadržaja, a koji se odnose na ostale sportove, oko 44,4% čine gimnastičke kretne strukture. Teme koje su vezane uz gimnastički sport, a sukladno njegovim glavnim karakteristikama i njemu pripadajućih disciplina, mogu se podijeliti u četiri skupine: osnove akrobatika, osnove preskoka, osnove visova i upora na spravama i osnove ravnotežnih položaja na uskim površinama. Stoga je cilj ovoga rada bio prikazati ulogu i značaj gimnastičkog sporta u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi, posebice u razrednoj nastavi, a sa željom da se gimnastika što više približi i bolje upozna.

Ključne riječi
sportska gimnastika; osnovna škola; razredna nastava

Hrčak ID: 66271

URI
https://hrcak.srce.hr/66271

Posjeta: 3.664 *