Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi

Kamenka Živčić Marković ; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski doc 128 Kb

str. 113-121

preuzimanja: 4.221

citiraj


Sažetak

U razrednoj nastavi, od 1. do 4. razreda osnovne škole, od ukupno 106 nastavnih tema i cjelina koje su predviđene i zastupljene u nastavnom planu i programu tjelesne i zdravstvene kulture, 47 tema obuhvaća različite gimnastičke sadržaje. To znači da od ukupnog broja sportskih sadržaja, a koji se odnose na ostale sportove, oko 44,4% čine gimnastičke kretne strukture. Teme koje su vezane uz gimnastički sport, a sukladno njegovim glavnim karakteristikama i njemu pripadajućih disciplina, mogu se podijeliti u četiri skupine: osnove akrobatika, osnove preskoka, osnove visova i upora na spravama i osnove ravnotežnih položaja na uskim površinama. Stoga je cilj ovoga rada bio prikazati ulogu i značaj gimnastičkog sporta u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi, posebice u razrednoj nastavi, a sa željom da se gimnastika što više približi i bolje upozna.

Ključne riječi

sportska gimnastika; osnovna škola; razredna nastava

Hrčak ID:

66271

URI

https://hrcak.srce.hr/66271

Datum izdavanja:

30.12.2010.

Posjeta: 5.863 *