hrcak mascot   Srce   HID

In medias res : časopis filozofije medija, Vol.5 No.9

In medias res : časopis filozofije medija,Vol.5 No.9
Datum izdavanja: Rujan 2016.

Objavljen na Hrčku: 14.12.2016.
Sadržaj Puni tekst
On Creativity in Times of Media  
O kreativnosti u vremenu medija (str.1291-1297) hrvatskipdf 364 KB
Vlatko Ilić
Pregledni rad
 
Creativity and Media: Creative Industries as Project Ad Absurdum  
Kreativnost i mediji: kreativne industrije kao projekt ad absurdum (str.1299-1308) hrvatskipdf 427 KB
Divna Vuksanović
Izvorni znanstveni članak
 
Creativity-Determinant Work in Television Reporter  
Kreativnost – opredjeljujući faktor u radu televizijskog reportera (str.1309-1319) hrvatskipdf 271 KB
Mirko Jakovljević
Pregledni rad
 
Ljudsko povezivanje i interakcija čovjeka i kompjutera  
Creative Bonding and Human Computer Interaction (str.1321-1332) engleskipdf 324 KB
Tijana Mandić, Bojana Škorc, Irena Ristić
Izvorni znanstveni članak
 
Social Networks and Young: The Effect of the ‘Like’ Option on the Creative Behaviour of Young  
Društvene mreže i mladi: utjecaj opcije „like“ na kreativno ponašanje mladih (str.1333-1338) hrvatskipdf 335 KB
Katarina Šmakić
Izlaganje sa skupa
 
The Database as a Cultural Form. The Impact of New Media on Artistic Creations: The Relationship with the Cinema  
Baze podataka kao oblik kulture. Utjecaj novih medija na umjetničko stvaralaštvo: odnos s kinom (str.1339-1347) hrvatskipdf 374 KB
Fulvio Šuran
Stručni rad
 
Night of Museums – Inovation, Creation, Education  
Noć muzeja – inovacija, kreacija, edukacija (str.1349-1359) hrvatskipdf 397 KB
Jadranka Božić
Izlaganje sa skupa
 
Short Film and Creativity  
Kratki film i kreativnost (str.1361-1370) hrvatskipdf 423 KB
Ana Đurković
Pregledni rad
 
Theatre and Marketing Drama as the Instrument of Profit  
Teatar i marketing Drama kao instrument profita (str.1371-1404) hrvatskipdf 527 KB
Ivana Ukropina
Pregledni rad
 
The Creativity of the Verbal and Nonverbal Advertising Codes of Banks Operating in Croatia  
Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj (str.1405-1420) hrvatskipdf 743 KB
Branka Barić, Antonija Jurčić
Stručni rad
 
Faces of Cenzorship. Freedom of Opinion and Creativity in Terms of Market Oriented Society  
Lica cenzure. Sloboda mišljenja i kreativnost u uvjetima tržišno orijentiranog društva (str.1421-1438) hrvatskipdf 476 KB
Vesna Ivezić
Izvorni znanstveni članak
 
The Concept of (Global) Terrorism and Conspiracy Theory as Media Discourse  
Koncept (globalnog) terorizma kao teorije zavjere u medijskom diskursu (str.1439-1449) hrvatskipdf 404 KB
Neda Radulović
Izlaganje sa skupa
 
Analysis of Artistic Use of Media Discourse: A Case of Neshat’s Women of Allah  
Analiza umjetničke upotrebe medijskog diskursa na primjeru fotografskog ciklusa Women of Allah (str.1451-1466) hrvatskipdf 1 MB
Dragan Ćalović
Prethodno priopćenje
 
Singing the Faith  
Pjevanje vjere (O refleksivnoj i duhovnoj poeziji Enesa Kiševića) (str.1467-1475) hrvatskipdf 415 KB
Sead Alić
Prethodno priopćenje
 
Creative Advertising in Film as Anticipation of Cinematography’s Destruction  
Kreativni marketing u filmu kao anticipacija propasti kinematografije (str.1477-1481) hrvatskipdf 368 KB
Vasilija Antonijević
Ostalo
 
Posjeta: 4.893 *