hrcak mascot   Srce   HID

Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije,Vol. 24 No. 2
Datum izdavanja: veljača 2019.

Objavljen na Hrčku: 12. 2. 2019.
Sadržaj Puni tekst
(str.1-2) hrvatskipdf 113 KB
Nada Zgrabljić Rotar
Uvodnik
 
(str.3-4) engleskipdf 124 KB
Nada Zgrabljić Rotar
Uvodnik
 
Between Scylla and Charybdis – Public Service Broadcasters in the Western Balkans between Commercialization and Politicization (str.5-29) engleskipdf 253 KB
Marko Milosavljević, Melita Poler
Izvorni znanstveni članak
 
Journalism Students in Croatia: their Motivation, Expectations, Satisfaction, and Aspirations (str.31-47) engleskipdf 256 KB
Gordana Vilović, Dunja Majstorović, Inja Erceg
Prethodno priopćenje
 
Kvaliteta i sadržaj informacija o stresu na internetskim stranicama prilikom pretraživanja na hrvatskom jeziku (str.49-68) hrvatskipdf 241 KB
Branka Bagarić, Dragana Markanović, Nataša Jokić-Begić
Izvorni znanstveni članak
 
Odnos osobina ličnosti, tipova usamljenosti i ovisnosti o internetu (str.69-90) hrvatskipdf 333 KB
Maja Koporčić, Silvija Ručević
Izvorni znanstveni članak
 
Identifying Motivation Factors for Using Various Programme Guide Options (str.91-112) engleskipdf 396 KB
Domagoj Frank, Marin Milković, Martina Hajdek
Izvorni znanstveni članak
 
Manfred Spitzer: Digitalna demencija. Kako mi i naša djeca silazimo s uma. Ljevak, Zagreb, 2018. (str.113-116) hrvatskipdf 282 KB
Danijel Labaš
Recenzija, Prikaz
 
Young & Creative – Digital Technologies Empowering Children in Everyday Life, ur. Ilana Elea i Lothar Miklos, Nordicom: University of Gothenburg, 2017. (str.116-118) hrvatskipdf 282 KB
Igor Vranić
Recenzija, Prikaz
 
Digital parenting – The Challenges for Families in the Digital Age, ur. Giovanna Mascheroni, Cristina Ponte & Ana Jorge; Nordicom: University of Gothenborg, 2018. (str.119-121) hrvatskipdf 282 KB
Igor Vranić
Recenzija, Prikaz
 
Negotiating Journalism: Core Values and Cultural Diversities Nordicom: University of Gothenburg, Sweden. Ed: Elsebeth Frey, Mofi zur Rhaman, Hamida El Bour, 2017. (str.122-126) hrvatskipdf 282 KB
Tanja Grmuša
Recenzija, Prikaz
 
Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016. (str.127-131) hrvatskipdf 282 KB
Tanja Grmuša
Recenzija, Prikaz
 
Ljetna škola „Informacijska tehnologija i mediji 2018“ (str.132-133) hrvatskipdf 282 KB
Tamara Kunić
Ostalo
 
Posjeta: 2.299 *