Femme fatale i opsesivni poremećaj ljubavi, ili drugačiji Werther

Autor(i)

  • Elda Pliško Horvat Talijanska srednja škola Dante Alighieri, Pula, Hrvatska

Ključne riječi:

debata, školska knjižnica, dubinsko čitanje

Sažetak

Debata kao jedan od najčešće korištenih raspravljačkih formata u odmjeravanju komunikacijskih i interpretacijskih vještina sve se češće koristi kao metoda kojom se potiču čitalačke kompetencije i kritičko mišljenje. Školska knjižnica u suvremenoj školi zauzima ključno mjesto u primjeni inovativnih metoda učenja i poučavanja, stoga i u ovom kontekstu postaje mjesto osmišljavanja i provedbe ove nimalo jednostavne aktivnosti. Kao nastavna metoda primjenjiva je u svim područjima, osobito pri obradi lektirnih naslova, budući da se odabirom intrigantne i provokativne teze potiče učenike na proaktivno čitanje i argumentirano iznošenje misli. U radu ću prikazati debatu na primjeru obrade djela „Patnje mladog Werthera“ J. W. Goethea u trećem razredu gimnazije.

##submission.downloads##

Objavljeno

2023-01-23

Kako citirati

Pliško Horvat , E. . (2023). Femme fatale i opsesivni poremećaj ljubavi, ili drugačiji Werther. Knjižničar/Knjižničarka: E-časopis Knjižničarskog društva Rijeka, 12(12), 99–103. Preuzeto od https://hrcak.srce.hr/ojs/index.php/knjiznicar-ka/article/view/21272

Broj časopisa

Rubrika

Iz knjižnica i o knjižničarima