Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

STAVOVI MLADIH POTROŠAČA O ETIČNOSTI PRODAJE ONLINE MALOPRODAVAČA

Ivan Damir Anić orcid id orcid.org/0000-0003-0179-6410 ; Ekonomski institut, Zagreb
Milivoj Marković ; Ekonomski fakultet - Zagreb, Sveučilište u Zagrebu
Rudolf Vouk ; Ekonomski fakultet - Zagreb, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 153 Kb

str. 9-21

preuzimanja: 2.611

citiraj


Sažetak

Etičnost u poslovanju maloprodavača utječe na kupovno ponašanje potrošača i ima važnu ulogu u razvoju digitalnog društva, te je stoga važno analizirati percepcije potrošača o etičnosti poslovanja maloprodavača, a dobivene informacije korisne su kako nositeljima
nacionalne politike tako i samim maloprodavačima. Ovaj rad istražuje stavove mladih potrošača o etičnosti prodaje online maloprodavača. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodama deskriptivne statistike. Rezultati istraživanja pokazuju da je etičnost važan čimbenik koji sprečava potrošača da obavi kupnju preko Interneta. Oni ispitanici koji su kupili robu ili uslugu preko Interneta vjeruju online maloprodavaču i web stranici preko koje su kupili proizvod. Zadovoljni su s kupnjom i iskazuju spremnost da preporuče tu stranicu i drugim potrošačima. Preporuke ovog rada su da bi online maloprodavači i nacionalna politika elektroničke trgovine trebali više poraditi na promociji samih koristi kupnje preko Interneta, sigurnosti i zaštiti privatnosti.

Ključne riječi

Elektronička trgovina; etičnost prodaje; online maloprodavači; mladi potrošači

Hrčak ID:

112688

URI

https://hrcak.srce.hr/112688

Datum izdavanja:

20.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.262 *