hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

STAVOVI MLADIH POTROŠAČA O ETIČNOSTI PRODAJE ONLINE MALOPRODAVAČA

Ivan Damir Anić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0179-6410 ; Ekonomski institut, Zagreb
Milivoj Marković ; Ekonomski fakultet - Zagreb, Sveučilište u Zagrebu
Rudolf Vouk ; Ekonomski fakultet - Zagreb, Sveučilište u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (153 KB) str. 9-21 preuzimanja: 1.603* citiraj
APA 6th Edition
Anić, I.D., Marković, M. i Vouk, R. (2013). STAVOVI MLADIH POTROŠAČA O ETIČNOSTI PRODAJE ONLINE MALOPRODAVAČA. Poslovna izvrsnost, 7 (2), 9-21. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/112688
MLA 8th Edition
Anić, Ivan Damir, et al. "STAVOVI MLADIH POTROŠAČA O ETIČNOSTI PRODAJE ONLINE MALOPRODAVAČA." Poslovna izvrsnost, vol. 7, br. 2, 2013, str. 9-21. https://hrcak.srce.hr/112688. Citirano 22.01.2020.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan Damir, Milivoj Marković i Rudolf Vouk. "STAVOVI MLADIH POTROŠAČA O ETIČNOSTI PRODAJE ONLINE MALOPRODAVAČA." Poslovna izvrsnost 7, br. 2 (2013): 9-21. https://hrcak.srce.hr/112688
Harvard
Anić, I.D., Marković, M., i Vouk, R. (2013). 'STAVOVI MLADIH POTROŠAČA O ETIČNOSTI PRODAJE ONLINE MALOPRODAVAČA', Poslovna izvrsnost, 7(2), str. 9-21. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/112688 (Datum pristupa: 22.01.2020.)
Vancouver
Anić ID, Marković M, Vouk R. STAVOVI MLADIH POTROŠAČA O ETIČNOSTI PRODAJE ONLINE MALOPRODAVAČA. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.01.2020.];7(2):9-21. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112688
IEEE
I.D. Anić, M. Marković i R. Vouk, "STAVOVI MLADIH POTROŠAČA O ETIČNOSTI PRODAJE ONLINE MALOPRODAVAČA", Poslovna izvrsnost, vol.7, br. 2, str. 9-21, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112688. [Citirano: 22.01.2020.]

Sažetak
Etičnost u poslovanju maloprodavača utječe na kupovno ponašanje potrošača i ima važnu ulogu u razvoju digitalnog društva, te je stoga važno analizirati percepcije potrošača o etičnosti poslovanja maloprodavača, a dobivene informacije korisne su kako nositeljima
nacionalne politike tako i samim maloprodavačima. Ovaj rad istražuje stavove mladih potrošača o etičnosti prodaje online maloprodavača. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodama deskriptivne statistike. Rezultati istraživanja pokazuju da je etičnost važan čimbenik koji sprečava potrošača da obavi kupnju preko Interneta. Oni ispitanici koji su kupili robu ili uslugu preko Interneta vjeruju online maloprodavaču i web stranici preko koje su kupili proizvod. Zadovoljni su s kupnjom i iskazuju spremnost da preporuče tu stranicu i drugim potrošačima. Preporuke ovog rada su da bi online maloprodavači i nacionalna politika elektroničke trgovine trebali više poraditi na promociji samih koristi kupnje preko Interneta, sigurnosti i zaštiti privatnosti.

Ključne riječi
Elektronička trgovina; etičnost prodaje; online maloprodavači; mladi potrošači

Hrčak ID: 112688

URI
https://hrcak.srce.hr/112688

[engleski]

Posjeta: 2.589 *