hrcak mascot   Srce   HID

Acta Economica Et Turistica, Vol.3 No.2 Listopad 2017.

Prethodno priopćenje

ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI

Radojka Kraljević ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Zrinka Filipović ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Milanka Zuber ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 147-159 preuzimanja: 11* citiraj
APA
Kraljević, R., Filipović, Z., Zuber, M. (2017). ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI. Acta Economica Et Turistica, 3(2), 147-159. Preuzeto s http://hrcak.srce.hr/189488

Sažetak
Programi vjernosti često su dio opsežne strategije odnosa s kupcima i predstavljaju dobar način za identifikaciju kupaca, koji donose veću
vrijednost od drugih, kao i zadržavanje istih. Osnovni cilj rada je prikazati utjecaj programa vjernosti u maloprodaji na zadovoljstvo potrošača. Provedbom anketnog istraživanja provjeravalo se na koji način potrošači iskazuju zadovoljstvo programima vjernosti u maloprodaji. Temeljem dobivenih rezultata (N =53) utvrđeno je da program vjernosti nije presudan čimbenik, dok su drugi čimbenici kao što su asortiman proizvoda, cijena, lokacija prodavaonice i odnos prema kupcu – članu programa vjernosti pokazali se kao najrelevantniji za zadovoljstvo potrošača.

Ključne riječi
zadovoljstvo, potrošači, programi vjernosti

Hrčak ID: 189488

URI
http://hrcak.srce.hr/189488

[engleski]

Posjeta: 27 *