hrcak mascot   Srce   HID

Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije

 
 
Status: aktivan
ISSN 1330-6928 (Tisak)
ISSN 1846-6605 (Online)
UDK: 31.77 070 659.3
CODEN: MEISFN
Kontakt: Nada Zgrabljić Rotar (glavna i odgovorna urednica)
Telefon i fax: 00 385 1 376 – 9004;
091 / 515 55 68
Email:
Izdavač: NAKLADA MEDIJSKA ISTRAŽIVANJA
  Vinogradska 130, Zagreb
  http://www.mediaresearch.cro.net
Upute autorima (38 KB)
Izjava o izdavackoj etici i nesavjesnosti (26 KB)
Upute recenzentima (28 KB)
Impresum (36 KB)

Časopis Medijska istraživanja/ Media Research je časopis znanstveno-stručnog i kulturološkog profila za područje medija i novinarstva. Indeksira se u data bazama SCOPUS, Sociological Abstracts (SA), Linguistic and Language Behavior Abstracts (LLBA), Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA), Current Index to Journals in Education (CIJE).
Pokrenut je 1995. godine i izlazi redovito dva puta godišnje. Osnovna uređivačka koncepcija časopisa je multidisciplinarni i interdisciplinarni pristup u istraživanju i proučavanju medija i novinarstva, suradnja s domaćim i stranim medijskim stručnjacima i autorima, zalaganje za suvremena teorijska i empirijska istraživanja i analize masovnih medija i komuniciranja i uvažavanje znanstvenih standarda publiciranja.
Cilj i svrha časopisa je pridonijeti razvoju teorije novinarstva u Hrvatskoj, omogućiti svima koji se praktično ili teorijski bave medijima publiciranje radova na jednome mjestu, a rezultate istraživanja učiniti lakše dostupnima domaćim i stranim proučavateljima medija; razvijati kulturu medijskog komuniciranja.
Časopis je namijenjen medijskim proučavateljima, profesorima i studentima, medijskim profesionalcima i kulturnoj javnosti koju zanimaju suvremene političke, ekonomske i kulturne promjene društva u dimenziji medija.
Časopis propituje medijske politike i regulativu; političku, ekonomsku i kulturnu ulogu medija u društvu; odnose između medija i društva na lokalnoj i na globalnoj razini; utjecaj novih tehnologija na masovnu medijsku komunikaciju i društvo, utjecaj medija na političku kulturu i razvoj civilnog društva.
Primamo znanstvene radove na hrvatskom i stranim jezicima koji teorijski ili empirijski istražuju medije ili druge društvene diskurse u kontekstu medijske komunikacije i prakse.

Učestalost izlaženja (godišnje): 2

Područja pokrivanja: Društvene znanosti; Informacijske i komunikacijske znanosti;

Uključen u Hrčak: 2. studeni 2007.

Prava korištenja: Omogućen je open access (http://www.mediaresearch.cro.net/) uz poštivanje copyrighta.

Arhiva

2016  
  Vol. 22   No. 1
2015  
  Vol. 21   No. 2
  Vol. 21   No. 1
2014  
  Vol. 20   No. 2
  Vol. 20   No. 1
2013  
  Vol. 19   No. 2
  Vol. 19   No. 1
2012  
  Vol. 18   No. 2
  Vol. 18   No. 1
2011  
  Vol. 17.   No. 1-2
2010  
  Vol. 16   No. 1
  Vol. 16   No. 2
2009  
  Vol. 15   No. 2
  Vol. 15   No. 1
2008  
  Vol. 14   No. 2
  Vol. 14   No. 1
2007  
  Vol. 13   No. 2
  Vol. 13   No. 1
2006  
  Vol. 12   No. 2
  Vol. 12   No. 1
2005  
  Vol. 11   No. 2
  Vol. 11   No. 1
2004  
  Vol. 10   No. 2
  Vol. 10   No. 1
2003  
  Vol. 9   No. 2
  Vol. 9   No. 1
2002  
  Vol. 8   No. 2
  Vol. 8   No. 1
2001  
  Vol. 7   No. 1-2
2000  
  Vol. 6   No. 2
  Vol. 6   No. 1
Posjeta: 394.642 *