Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 20.12.2021.
  • Objavljen na Hrčku: 20.12.2021.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 1-3)

Editorial (str. 4-6)

Božo Skoko
Uvodnik


„Svako zlo za neko dobro“: humor i persuazija u slikama s društvenih mreža tijekom lockdowna (str. 7-35)

Sunčana Tuksar, Danijel Labaš
Izvorni znanstveni članak


Metafore rata i apokalipse u medijskom diskursu o pandemiji bolesti COVID-19 i potresu u Hrvatskoj 2020./2021. (str. 37-58)

Stjepan Lacković, Mateja Šporčić, Marina Baralić
Prethodno priopćenje


Communication of Croatian Politicians on Instagram at the Time of the COVID-19 Pandemic: Towards Whom, How and With What Effect? (str. 59-82)

Milica Vučković, Stana Odak Krasić, Marija Volarević
Izvorni znanstveni članak


The Impact Assessment of the COVID-19 Pandemic on the Communication of Events in Croatian Tourism (str. 83-101)

Dejan Gluvačević, Zvonimir Grgas
Prethodno priopćenje


Radio u promociji hrvatskog turizma: doba pandemije bolesti COVID-19 i poslije (str. 103-126)

Marina Mučalo, Anita Šulentić
Prethodno priopćenje


Analysis of Pseudo-events in Strategic Communication of Higher Education in Croatia (str. 163-187)

Lucijano Jakšić, Krešimir Dabo, Marija Volarević
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 11.914 *