Stručni rad
Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja
Zorina Pinoza
Puni tekst: hrvatski pdf 3.133 Kb
str. 109-115
preuzimanja: 486
citiraj
APA 6th Edition
Pinoza, Z. (1984). Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja. Defektologija, 20 (1-2), 109-115. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108188
MLA 8th Edition
Pinoza, Zorina. "Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja." Defektologija, vol. 20, br. 1-2, 1984, str. 109-115. https://hrcak.srce.hr/108188. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Pinoza, Zorina. "Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja." Defektologija 20, br. 1-2 (1984): 109-115. https://hrcak.srce.hr/108188
Harvard
Pinoza, Z. (1984). 'Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja', Defektologija, 20(1-2), str. 109-115. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108188 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Pinoza Z. Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja. Defektologija [Internet]. 1984 [pristupljeno 24.11.2024.];20(1-2):109-115. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108188
IEEE
Z. Pinoza, "Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja", Defektologija, vol.20, br. 1-2, str. 109-115, 1984. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108188. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
108188
URI
https://hrcak.srce.hr/108188
Datum izdavanja:
10.12.1984.
Posjeta: 1.034
*