Izvorni znanstveni članak
Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim osnovnim školama i neke njegove hipotetičke determinante
Zrinjka Stančić
Puni tekst: hrvatski pdf 6.706 Kb
str. 177-192
preuzimanja: 589
citiraj
APA 6th Edition
Stančić, Z. (1990). Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim osnovnim školama i neke njegove hipotetičke determinante. Defektologija, 26 (2), 177-192. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108424
MLA 8th Edition
Stančić, Zrinjka. "Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim osnovnim školama i neke njegove hipotetičke determinante." Defektologija, vol. 26, br. 2, 1990, str. 177-192. https://hrcak.srce.hr/108424. Citirano 12.12.2024.
Chicago 17th Edition
Stančić, Zrinjka. "Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim osnovnim školama i neke njegove hipotetičke determinante." Defektologija 26, br. 2 (1990): 177-192. https://hrcak.srce.hr/108424
Harvard
Stančić, Z. (1990). 'Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim osnovnim školama i neke njegove hipotetičke determinante', Defektologija, 26(2), str. 177-192. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108424 (Datum pristupa: 12.12.2024.)
Vancouver
Stančić Z. Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim osnovnim školama i neke njegove hipotetičke determinante. Defektologija [Internet]. 1990 [pristupljeno 12.12.2024.];26(2):177-192. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108424
IEEE
Z. Stančić, "Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim osnovnim školama i neke njegove hipotetičke determinante", Defektologija, vol.26, br. 2, str. 177-192, 1990. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108424. [Citirano: 12.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
108424
URI
https://hrcak.srce.hr/108424
Datum izdavanja:
15.10.1990.
Posjeta: 1.189
*