Izvorni znanstveni članak
Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju
Mira Oberman-Babić
Puni tekst: hrvatski pdf 3.648 Kb
str. 119-130
preuzimanja: 315
citiraj
APA 6th Edition
Oberman-Babić, M. (1991). Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju. Defektologija, 28 (1), 119-130. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108464
MLA 8th Edition
Oberman-Babić, Mira. "Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju." Defektologija, vol. 28, br. 1, 1991, str. 119-130. https://hrcak.srce.hr/108464. Citirano 12.12.2024.
Chicago 17th Edition
Oberman-Babić, Mira. "Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju." Defektologija 28, br. 1 (1991): 119-130. https://hrcak.srce.hr/108464
Harvard
Oberman-Babić, M. (1991). 'Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju', Defektologija, 28(1), str. 119-130. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108464 (Datum pristupa: 12.12.2024.)
Vancouver
Oberman-Babić M. Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju. Defektologija [Internet]. 1991 [pristupljeno 12.12.2024.];28(1):119-130. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108464
IEEE
M. Oberman-Babić, "Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju", Defektologija, vol.28, br. 1, str. 119-130, 1991. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108464. [Citirano: 12.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
108464
URI
https://hrcak.srce.hr/108464
Datum izdavanja:
4.11.1991.
Posjeta: 1.002
*