Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Jedan na jedan - individualno poučavanje hrvatskoga kao stranoga jezika

Lidija Ban ; Filozofski fakultet Trakijskoga sveučilišta, Edirne, Turska
Darko Matovac orcid id orcid.org/0000-0003-2919-2029 ; Filozofski fakultet Trakijskoga sveučilišta, Edirne, Turska


Puni tekst: hrvatski pdf 173 Kb

str. 237-253

preuzimanja: 769

citiraj


Sažetak

U radu se govori o individualnome poučavanju hrvatskoga kao stranoga jezika, tzv. poučavanju jedan na jedan, koje je u literaturi najzanemarenije područje poučavanja stranoga jezika. Raspravlja se o prednostima i nedostatcima takvoga poučavanja, osobito u okvirima usustavljenoga školovanja, te o iskustvima koja proizlaze iz takvoga oblika poučavanja. Teorijskim su promišljanjima pridodana i osobna iskustva, a za potrebe rada provedeno je kratko istraživanje s polaznikom individualne nastave hrvatskoga kao stranoga jezika na visokoškolskoj razini. Time se uvidjelo koliko su teorijske pretpostavke o individualnom poučavanju uistinu primjenjive u praksi. Usustavljivanje postojećih i novih spoznaja može pomoći svima.

Ključne riječi

hrvatski kao strani jezik; poučavanje stranoga jezika; individualno poučavanje; jedan na jedan

Hrčak ID:

111211

URI

https://hrcak.srce.hr/111211

Datum izdavanja:

28.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.724 *