Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Web stranice hrvatskih logističkih tvrtki: prednost ili nedostatak?

Irena Oroz Štancl orcid id orcid.org/0000-0002-3980-2575 ; Laneris d.o.o., Velika Gorica, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.192 Kb

str. 158-178

preuzimanja: 589

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 1.192 Kb

str. 158-178

preuzimanja: 904

citiraj


Sažetak

Na temelju postojećih spoznaja o prednostima internetskog marketinga provedena je analiza sadržaja web stranica hrvatskih logističkih tvrtki čiji je osnovni cilj utvrditi postojeću razinu kvalitete web stranica odabranih tvrtki kroz odgovore na pitanja o identitetu tvrtke i promociji, uslugama, sadržaju, korisnosti, upravljanju, održavanju i lokaciji web stranica hrvatskih logističkih tvrtki. Prema saznanjima autorice do sada nije bilo prethodnih istraživanja aktivnosti internetskog marketinga te njegove zastupljenosti u marketinškoj strategiji hrvatskih logističkih tvrtki, stoga je svrha rada doprinijeti postojećim spoznajama.

Ključne riječi

logistika; logističke tvrtke; web stranice; analiza sadržaja; internetski marketing

Hrčak ID:

112781

URI

https://hrcak.srce.hr/112781

Datum izdavanja:

31.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.881 *