Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Vjeronauk kao nastavni predmet u zemljama s pravoslavnom većinom u Istočnoj Europi

Constantin Cucos ; Faculté de Psychologie et Sciences de l'Educacion, Université "Al. I. Cuza", Iasi, Rumunjska


Puni tekst: hrvatski pdf 506 Kb

str. 141-153

preuzimanja: 400

citiraj


Sažetak

Ovaj tekst je panoramski pregled školskoga vjeronauka u zemljama s pravoslavnom većinom u Istočnoj Europi, jer polazi od pravnoga stanja, a bavi se čak i didaktičkim praktičnim pitanjima u pravom smislu riječi. Prostor pravoslavne duhovnosti nudi heterogenost situacija i iskustava s obzirom na poučavanje religije u školi. Zajedničko obilježje predstavlja tranzicija, eksperimentiranje, prijelaz od empirijskih formula, eseja i pogrešaka na koherentne, racionalne i usavršene strategije. Očit je malen, ali izrazit napredak od amaterizma do profesionalizma.

Ključne riječi

školski vjeronauk u zemljama pravoslavne većine u Istočnoj Europi

Hrčak ID:

113840

URI

https://hrcak.srce.hr/113840

Datum izdavanja:

18.6.2004.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.240 *