Izvorni znanstveni članak
Vjeronauk kao nastavni predmet u zemljama s pravoslavnom većinom u Istočnoj Europi
Constantin Cucos
; Faculté de Psychologie et Sciences de l'Educacion, Université "Al. I. Cuza", Iasi, Rumunjska
Sažetak
Ovaj tekst je panoramski pregled školskoga vjeronauka u zemljama s pravoslavnom većinom u Istočnoj Europi, jer polazi od pravnoga stanja, a bavi se čak i didaktičkim praktičnim pitanjima u pravom smislu riječi. Prostor pravoslavne duhovnosti nudi heterogenost situacija i iskustava s obzirom na poučavanje religije u školi. Zajedničko obilježje predstavlja tranzicija, eksperimentiranje, prijelaz od empirijskih formula, eseja i pogrešaka na koherentne, racionalne i usavršene strategije. Očit je malen, ali izrazit napredak od amaterizma do profesionalizma.
Ključne riječi
školski vjeronauk u zemljama pravoslavne većine u Istočnoj Europi
Hrčak ID:
113840
URI
Datum izdavanja:
18.6.2004.
Posjeta: 1.240 *