Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

O PROBLEMU SPOSOBNOSTI I NESPOSOBNOSTI ZA MATEMATIKU

Vladimir Kadum


Puni tekst: hrvatski pdf 105 Kb

str. 95-101

preuzimanja: 2.884

citiraj


Sažetak

Autor u radu raspravlja o problemu sposobnosti i nesposobnosti za matematiku, ističući da psihologija (još) nije dala odgovor na pitanje koje su to posebne sposobnosti za uspješno bavljenje matematikom i učenje matematičkih sadržaja, i kako se te posebne sposobnosti razvijaju.
Posebno analizira razmišljanja i stavove nekih matematičara i metodičara nastave matematike, koji su se bavili i proučavali problem sposobnosti i nesposobnosti za matematiku.
Ukazuje, da se zbog niza razloga, ne bi smjelo govoriti o učenicima sposobnim i nesposobnim za matematiku, već da je prihvatljivije (i pravilnije) govoriti o učenicima koji zaostaju u nastavi matematike i o učenicima koji pokazuju poseban interes za matematiku.

Ključne riječi

sposobnost; nesposobnost; matematika; nastava; zaostajanje; poseban interes

Hrčak ID:

11544

URI

https://hrcak.srce.hr/11544

Datum izdavanja:

5.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.390 *