Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Istraživanje kvalitete obrazovne usluge s područja projektnoga menadžmenta

Zlatko Barilović
Mirna Leko Šimić
Helena Štimac


Puni tekst: hrvatski pdf 208 Kb

str. 371-380

preuzimanja: 1.445

citiraj


Sažetak

Rast i razvoj svakog poslovnog sustava ovisi o učinkovito i uspješno izvedenim projektima. S obzirom da
je broj projekata u svijetu u konstantnom porastu, od ključne je važnosti razvijati projektne sposobnosti
kod pojedinaca koji sudjeluju u bilo kojoj od faza projekata. U Republici Hrvatskoj broj institucija koje
nude programe obrazovanja s područja projektnog menadžmenta u stalnom je porastu te će svaka od njih
svoju konkurentnost morati graditi na marketinškoj koncepciji poslovanja. U posljednje vrijeme je kao sve
važniji element marketinga u obrazovanju prepoznata i kvaliteta obrazovne usluge. Jedan od programa
obrazovanja s područja projektnog menadžmenta u Republici Hrvatskoj je specijalistički diplomski stručni
studij Projektni menadžment koji se izvodi na Visokoj školi za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti
„B. A. Krčelić“ u Zaprešiću. U ovome radu autori analiziraju konkurentost navedenoga programa obrazovanja kroz istraživanje provedeno 2012. na uzorku studenata (N=202) o kvaliteti obrazovne usluge, s ciljem
definiranja daljnjih smjernica za podizanje njegove konkurentnosti na tržištu.

Ključne riječi

projektni menadžment; marketinška orijentacija; marketing u obrazovanju; kvaliteta obrazovne usluge; specijalistički diplomski stručni studij Projektni menadžment

Hrčak ID:

116124

URI

https://hrcak.srce.hr/116124

Datum izdavanja:

31.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.857 *