hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

KOMPETENCIJE UČITELJA PRIMARNOGA OBRAZOVANJA ZA POUČAVANJE GLAZBE

Jasna Šulentić Begić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (213 KB) str. 252-269 preuzimanja: 988* citiraj
APA 6th Edition
Šulentić Begić, J. (2013). KOMPETENCIJE UČITELJA PRIMARNOGA OBRAZOVANJA ZA POUČAVANJE GLAZBE. Život i škola, LIX (29), 252-269. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/121408
MLA 8th Edition
Šulentić Begić, Jasna. "KOMPETENCIJE UČITELJA PRIMARNOGA OBRAZOVANJA ZA POUČAVANJE GLAZBE." Život i škola, vol. LIX, br. 29, 2013, str. 252-269. https://hrcak.srce.hr/121408. Citirano 02.04.2020.
Chicago 17th Edition
Šulentić Begić, Jasna. "KOMPETENCIJE UČITELJA PRIMARNOGA OBRAZOVANJA ZA POUČAVANJE GLAZBE." Život i škola LIX, br. 29 (2013): 252-269. https://hrcak.srce.hr/121408
Harvard
Šulentić Begić, J. (2013). 'KOMPETENCIJE UČITELJA PRIMARNOGA OBRAZOVANJA ZA POUČAVANJE GLAZBE', Život i škola, LIX(29), str. 252-269. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/121408 (Datum pristupa: 02.04.2020.)
Vancouver
Šulentić Begić J. KOMPETENCIJE UČITELJA PRIMARNOGA OBRAZOVANJA ZA POUČAVANJE GLAZBE. Život i škola [Internet]. 2013 [pristupljeno 02.04.2020.];LIX(29):252-269. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121408
IEEE
J. Šulentić Begić, "KOMPETENCIJE UČITELJA PRIMARNOGA OBRAZOVANJA ZA POUČAVANJE GLAZBE", Život i škola, vol.LIX, br. 29, str. 252-269, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121408. [Citirano: 02.04.2020.]

Sažetak
Tema su rada kompetencije učitelja primarnoga obrazovanja za poučavanje glazbe. Pokušat ćemo odgovoriti na sljedeća pitanja: Što je kompetencija? Što je učiteljska kompetencija? Koje su glazbene kompetencije potrebne za izvođenje/organiziranje nastave glazbe u primarnom obrazovanju?
U radu smo analizirali Nastavni plan i program za osnovnu glazbenu školu, Nastavni plan i program za srednju glazbenu školu i Nastavni plan i program za osnovnu školu – dio koji se odnosi na nastavu glazbene kulture u primarnom obrazovanju. Pokušali smo usporediti glazbene kompetencije učenika glazbenih škola s glazbenim kompetencijama učitelja u primarnom obrazovanju. Učitelji primarnog obrazovanja trebali bi steći kompetencije za izvođenje sljedećih aktivnosti: pjevanje, sviranje (sviranje udaraljki i sviranje instrumenta kao pratnje pjevanju (ili-ili: sintisajzera, glasovira, gitare, harmonike)), slušanje glazbe, glazbenu kreativnost i glazbene igre. Za uspješno izvođenje tih aktivnosti učitelj bi trebao pokazati barem prosječnu muzikalnost, tj. sposobnost ispravnoga zapamćivanja melodije i ritma te njihove reprodukcije.

Ključne riječi
primarno obrazovanje; nastava glazbe; kompetencije učitelja; nastavna područja nastave glazbe

Hrčak ID: 121408

URI
https://hrcak.srce.hr/121408

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.911 *