hrcak mascot   Srce   HID

Esej

Poticajno okruženje: izazov za suradnju i istraživanje djece i odraslih

Ana Malnar ; DV Izvor, Zagreb
Snježana Punčikar ; DV Izvor, Zagreb
Ana Štefanec ; DV Izvor, Zagreb
Lidija Vujičić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2293-2197 ; Učiteljski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci

Puni tekst: hrvatski, pdf (550 KB) str. 4-7 preuzimanja: 1.517* citiraj
APA 6th Edition
Malnar, A., Punčikar, S., Štefanec, A. i Vujičić, L. (2012). Poticajno okruženje: izazov za suradnju i istraživanje djece i odraslih. Dijete, vrtić, obitelj, 18 (70), 4-7. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/123762
MLA 8th Edition
Malnar, Ana, et al. "Poticajno okruženje: izazov za suradnju i istraživanje djece i odraslih." Dijete, vrtić, obitelj, vol. 18, br. 70, 2012, str. 4-7. https://hrcak.srce.hr/123762. Citirano 26.08.2019.
Chicago 17th Edition
Malnar, Ana, Snježana Punčikar, Ana Štefanec i Lidija Vujičić. "Poticajno okruženje: izazov za suradnju i istraživanje djece i odraslih." Dijete, vrtić, obitelj 18, br. 70 (2012): 4-7. https://hrcak.srce.hr/123762
Harvard
Malnar, A., et al. (2012). 'Poticajno okruženje: izazov za suradnju i istraživanje djece i odraslih', Dijete, vrtić, obitelj, 18(70), str. 4-7. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/123762 (Datum pristupa: 26.08.2019.)
Vancouver
Malnar A, Punčikar S, Štefanec A, Vujičić L. Poticajno okruženje: izazov za suradnju i istraživanje djece i odraslih. Dijete, vrtić, obitelj [Internet]. 2012 [pristupljeno 26.08.2019.];18(70):4-7. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123762
IEEE
A. Malnar, S. Punčikar, A. Štefanec i L. Vujičić, "Poticajno okruženje: izazov za suradnju i istraživanje djece i odraslih", Dijete, vrtić, obitelj, vol.18, br. 70, str. 4-7, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123762. [Citirano: 26.08.2019.]

Sažetak
Svjedoci smo činjenice da dijete veći dio svoga dana provodi u vrtiću. Predškolska ustanova sve više predstavlja djetetov životni prostor, a to znači da dijete živi, uči, raste, razvija se i odgaja u institucijskom kontekstu. Smatra se da razumijevanje odgojno-obrazovne prakse nije moguće postići promatranjem samo određenih dimenzija konteksta, već da se sve dimenzije moraju promatrati interaktivno, jer je i njihova pojavnost takve prirode.

Ključne riječi
Dijete; Vrtić; Obitelj; Poticajno okruženje; Istraživanje; Odrasli

Hrčak ID: 123762

URI
https://hrcak.srce.hr/123762

Posjeta: 2.470 *