Esej
Slikarske tehnike
Adrijana Višnjić Jevtić
orcid.org/0000-0003-3812-7472
; DV Čakovec, Čakovec
Višnja Vekić-Kljaić
orcid.org/0000-0001-6702-3643
; DV "Pčelica", Osijek
Nada Gudek
; DV Trešnjevka, Zagreb
Sayonara Heker
; DV Špansko, Zagreb
Anela Seksan
; Deveta osnovna škola, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Slavica Štulić
; DV Opatija, Opatija
Silvana Gulam
; DV "Kremenko", Split
Kristina Uvodić
orcid.org/0000-0002-9988-6774
; DV "Kremenko", Split
Diana Košćević
; DV "Sunce", Zagreb
Darko Pinter
; DV "Sunce", Zagreb
Tatjana Jurković
; DV Rijeka, CPO Zamet, PPO Krijesnica
Eda Tomljanović
orcid.org/0000-0001-5814-0178
; DV Rijeka, CPO Zamet, PPO Krijesnica
Sažetak
Osnovno izražajno sredstvo slikarskog postupka jest boja. Boji su se oduvijek pridavala iscjeljujuća i magična svojstva te je u svakom kraju svijeta postojala neka druga tehnologija boja i postupaka koja je uglavnom ovisila o dostupnim prirodnim izvorima. Boja je i danas
bazirana na pigmentu: prirodnom ili sintetičkom, a vezivo je veže uz podlogu (platno, papir, karton, zid...). Boje razlikujemo po fi zičkim svojstvima (kromatske i akromatske) i prema dimenziji – (kromatskoj kvaliteti, svjetlini i intenzitetu, tonu). Djeca u predškolskoj dobi bojom izražavaju emocije bojeći prizore atmosferom koju osjećaju ili koju žele dočarati pri čemu već jako rano odaju i senzibilitet za kolorizam ili monokromiju.
Ključne riječi
Dijete; Vrtić; Obitelj; Akvarel/Mokro na mokro; Akvarel; Gvaš; Tempera; Jajčana tempera; Akvarel na zrnatoj podlozi; Slikanje staklenim ili drvenim kuglicama; Batik; Pastel, grataž; Kolaž
Hrčak ID:
124739
URI
Datum izdavanja:
14.12.2010.
Posjeta: 3.615 *