Tehnički glasnik, Vol. 8 No. 3, 2014.
Stručni rad
Alati za poboljšavanje kvalitete
Dražen Čelar
; Kostwein proizvodnja strojeva d.o.o., Varždin, Hrvatska
Vladimir Valečić
Dubravko Željezić
Živko Kondić
; Sveučilište Sjever, Koprivnica, Hrvatska
Sažetak
Kvaliteta je postala svjetski pokret i način življenja. Uspjeh organizacije najviše zavisi o kvaliteti proizvoda ili usluga. Za to najveću odgovornost snosi uprava, ali pri tome svi zaposleni moraju participirati u ostvarivanju kvalitete. Kvaliteta jest i biti će ključ za poboljšanje konkurentnosti na tržištu. Kvaliteta je značajan faktor opstanka, poslovnog uspjeha i prosperiteta poduzeća. Ključni princip sistema kvaliteta je donošenje odluka na osnovu činjenica, do kojih se dolazi prikupljanjem, obradom i analizom podataka i opažanja. Ovaj članak obrađuje alate za analizu i poboljšanje kvalitete. Alati su prvenstveno namijenjeni upravi, ali u njihovoj provedbi ključno je sudjelovanje svih zaposlenika, kako bi oni dali relevantne podatke na osnovu kojih uprava može izvršiti analizu i donošenje.
Ključne riječi
alati; dijagram; kvaliteta; metode; poboljšanje; upravljanje; poduzeće; procesi; poduzeće
Hrčak ID:
129384
URI
Datum izdavanja:
15.9.2014.
Posjeta: 12.521 *