Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Pripremna i dopunska nastava na hrvatskome jeziku za inojezične učenike

Nives Bogdan ; O. Š. kraljice Jelene u Solinu
Josip Lasić orcid id orcid.org/0000-0001-5254-7903 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 162 Kb

str. 206-218

preuzimanja: 4.497

citiraj


Sažetak

Republika Hrvatska preuzela je pristupanjem Europskoj uniji i niz odgovornih zadaća iz područja osnovnoga obrazovanja. Tako je neposredno prije pristupanja, u siječnju 2013. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta (MZOS) donijelo Pravilnik kojim se predviđa stručna organizacija i provedba nastave za inojezične učenike kako bi se oni što učinkovitije uklopili u sustav obrazovanja RH, pripremne i dopunske nastave za učenike kojima hrvatski nije materinski jezik. Ovaj će rad u pokušati dati odgovore na neka pitanja kao što su mogućnost provedbe nastave na hrvatskome jeziku za inojezične učenike, kvalificiranost i obučenost nastavnika u hrvatskome obrazovnome sustavu za provedbu ovakvog oblika nastave, postojeći zakonski propisi vezani uz uklapanje neizvornih govornika hrvatskoga jezika u obrazovni sustav i nastavne metode primjenjive u osmišljavanju i provedbi nastave predviđene Pravilnikom.

Ključne riječi

pravilnik; inojezični učenik; hrvatski jezik; pripremna i dopunska nastava

Hrčak ID:

130045

URI

https://hrcak.srce.hr/130045

Datum izdavanja:

23.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.831 *